Ministrul Educaţiei: E inuman ca unui elev să ii dai teme care necesită peste două ore

Ministrul Educaţiei, Daniel David, invocă studii care arată că exigenţele părinţilor care aşteaptă de la copiii lor rezultate şcolare bune nu interferează cu performanţele pe care aceştia le obţin la şcoală.
Ministrul Educaţiei, Daniel David, invocă studii care arată că exigenţele părinţilor care aşteaptă de la copiii lor rezultate şcolare bune nu interferează cu performanţele pe care aceştia le obţin la şcoală.
”Ştiţi că sunt mereu discuţii dacă aşteptările prea mari ale părinţilor faţă de performanţa copiilor nu interferează cumva cu performanţa lor în şcoală. Studiile OECD şi alte studii pe care le ştiam şi eu dinainte arată că nu există interferenţă foarte mare, aşa că nu e o problemă să vă doriţi ca copiii pe care îi aveţi să aibă o performanţă bună în procesul educaţional, doar să nu rămâneţi în ideea că trebuie cu necesitate, altfel e groaznic şi catastrofal. Deci aşteptările ridicate nu interferează cu procesul educaţional în sensul că ar pune presiune pe copii şi atunci ei nu ar mai putea să aibă o performanţă bună la şcoală”, a afirmat Daniel David, joi seară, pe Facebook.
Totodată, ministrul Educaţiei a susţinut că este ”inuman” ca un elev care stă şase ore la şcoală să primească teme care îl solicită mai mult de două ore. În acest context, el a făcut din nou apel către profesori să respecte normele care prevăd că elevii nu trebuie supraîncărcaţi cu teme pentru acasă.
”Chiar cred că este inuman ca, obligatoriu, la gimnaziu sau la liceu, după ce copilul stă şase ore şi ceva în şcoală să îi dai mai mult de două ore temă pentru acasă, dă-i două ore şi lasă-l dacă doreşte să facă el voluntar, fiindcă îi place, nu fiindcă este obligat! Când vreţi să mai aibă o viaţă? Când?”, a afirmat David.
Vizualizări: 408
Distribuie Trimite pe WhatsApp