NASA, o nouă descoperire importantă

NASA a anunțat, luni, că a descoperit, cu ajutorul Telescopului Kepler, 219 planete noi, iar zece dintre acestea au o dimensiune apropiată de cea a Pământului și întrunesc condițiile existenței apei lichide.

Cercetători din toată lumea s-au adunat, luni, la Centrul de Cercetare Ames, al NASA, pentru a dezbate descoperirea celor 219 planete noi, toate din constelația Cygnus din galaxia Calea Lactee, potrivit news.ro.

NASA arată că între 2009 și 2013, Kepler a analizat peste 200.000 de stele din regiune pentru a identifică planete care orbitează în jurul lor. Cele 219 planete sunt parte din peste 4.000 de corpuri cerești identificate, din care 2.300 au fost confirmate drept planete. Dintre cele 219 de noi planete, 10 sunt posibile lumi stâncoase, terestre, care orbitează în jurul stelelor la o distanță suficient de mare pentru a fi locuibile. Această este considerată că fiind distanță la care apa în formă lichidă se poate aduna pe suprafața unei planete stâncoase.

Telescopul Kepler a adunat informații despre existența mai multor luni mici. Se pare că aceste planete sunt fie de 1,5 ori mai mari decât Pământul, fie doar puțin mai mici decât Neptun, de aceea ele au fost numite Super-Pământuri sau Mini-Neptunuri.