Noile organigrame ale primăriilor, spre avizare la ANFP

Toate primăriile din Gorj îşi vor depune proiectele de organigramă la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, pentru avizare, în data de 28 iulie, indiferent dacă efectuează disponibilizări sau au posturi vacante. Legalitatea acestor proiecte va trebui verificată de către Instituţia Prefectului. Deşi Prefectura a impus primăriilor să-şi elaboreze proiectele de organigramă până la data de 22 iulie, la sfârşitul săptămânii trecute doar 60 dintre acestea le aveau făcute. “Până la data de 22 iulie, toate primăriile trebuiau să aducă la Prefectură proiectele de organigramă în vederea verificării legalităţii, Gorjul fiind planificat la ANFP, pentru avizarea acestora, în ziua de 28 iulie. Până în momentul de faţă, aproximativ 60, din cele 70 de primării, şi-au elaborat aceste proiecte. Aşteptăm ca în aceste zile să ajungă la Instituţia Prefectului şi celelalte primării, edilii locali motivând că nu au reuşit să organizeze şedinţe de Consiliu Local pentru elaborarea proiectelor de hotărâre, din diverse motive”, a declarat Marcel Romanescu, subprefectul judeţului Gorj.

Vizualizări: 96

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: