Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Reducerile de personal de la Consiliul Judeţean, inexistente

Salariaţii Consiliului Judeţean Gorj nu au motive de îngrijorare în privinţa viitorului locurilor lor de muncă, deşi consilierii se întrunesc azi pentru a adopta noile organigrame. Ordinea de zi are puţine puncte pe care aleşii le iau în discuţie spre aprobare, printre acestea regăsindu-se şi „modificarea Organigramelor, Statelor de funcţii şi Regulamentelor de organizare şi funcţionare ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Gorj, precum şi ale instituţiilor publice înfiinţate în subordinea Consiliului Judeţean Gorj, în vederea aplicării dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare”. Preşedintele Ion Călinoiu nu a putut fi contactat ieri pentru a oferi mai multe informaţii, lucru pe care îl va face probabil la şedinţa de azi, surse din cadrul instituţiei menţionând însă că problema unor concedieri nu se pune pentru că personalul este bine dimensionat. Situaţia este similară cu cea de la Primăria Târgu Jiu, municipalitatea fiind nevoită să înfiinţeze totuşi două societăţi comerciale pentru a-i transfera acolo pe angajaţii de la alte instituţii din subordinea sa, Consiliul Judeţean nefiind deocamdată în situaţia de a merge la Registrul Comerţului pentru a înfiinţa vreo firmă în acest scop.

Vizualizări: 78

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: