Sistem antichiul la Primăria Rovinari. Pontaj pe bază de cartelă!

Robert Filip, primarul oraşului Rovinari, le-a pus gând rău subordonaţilor care trag chiulul la serviciu sau care pleacă din timpul programului pentru a-şi rezolva propriile treburi. Un sistem de pontaj pe bază de cartelă a fost implementat la primărie, acesta devenind funcţional începând de miercuri, 20 iunie. Şi autorităţile nu se opresc aici. Un astfel de sistem va fi montat şi la spitalul din Rovinari.

Autorităţile locale au recurs la această măsură pentru că au constatat că unii salariaţi ai Primăriei Rovinari nu trec pe la serviciu sau vin, stau puţin şi apoi pleacă. Datele ce vor fi colectate de sistemul de pontaj pe bază de cartelă, împreună cu rapoartele de evaluare săptămânale ale fiecărui funcţionar, vor fi evaluate în luna ianuarie a anului viitor. „Am făcut un sistem de control acces cu cartelă, dotat cu camere de filmat. În momentul în care angajatul dă cu cartela pe acel aparat, îi face şi o poză. Asta ca să nu poată schimba cartelele. Este şi un sistem care îţi face un fel de pontaj electronic, adică ştim în fiecare secundă pe unde eşti. Toată lumea este obligată să intre pe o singură cale de acces, iese tot pe acolo. Important este ca unii dintre ei să conştientizeze că nu putem să muncim unii sau alţii mai mult sau mai puţin. Suntem plătiţi pentru ce facem, să ne facem job-ul, să fim serioşi”, a declarat Robert Filip, primarul oraşului Rovinari.  

De acest tip de pontaj vor avea parte şi salariaţii societăţilor subordonate administraţiei locale. „Personalul TESA şi directorii, pentru că şi ei sunt plimbăreţi, unii dintre ei”, a mai explicat primarul oraşului Rovinari.

Un sistem de control acces pe bază de cartelă va fi implementat chiar începând de luna viitoare şi la spitalul din oraş. „Avem doctori care în timpul programului vin şi pun vize pe la Târgu Jiu, prin cabinete particulare, ca să ia banii”, ne-a declarat primarul Robert Filip.

Un astfel de sistem costă circa 10.000 de lei.

Vizualizări: 3,502

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: