Sute de reclamații la Protecția Consumatorului după Black Friday

ANPC a primit 540 de reclamaţii după Black Friday 2019, referitoare la campanii false de reduceri, livrare întârziată, stocuri epuizate în câteva minute de la începutul campaniei.

 ”La Autoritatea Natională pentru Protecţia Consumatorilor au fost înregistrate un număr de 540 reclamaţii privind campania Black Friday 2019 faţă de 795 reclamaţii în campania anului 2018”, anunţă ANPC, reclamaţiile vizând majoritatea magazinelor online mari.

Aspectele sesizate de către consumatori au fost: întârziere livrare, comenzi achitate şi nelivrate, comenzi anulate, nerespectare comandă, campanie falsă de reduceri, reducere falsă a preţurilor (înainte de promoţie preţurile au fost chiar mai mici), stoc epuizat în câteva minute de la începutul campaniei.

Alte probleme sesizate de clienţi se referă la manipulare defectuoasă la transport, anulare comandă făcută on-line, deşi iniţial au fost acceptate, vouchere inactive în Black Friday, produse neconforme, afişarea preţului de referintă incorect, informarea eronată privind dreptul de denunţare unilaterală a contractului în conformitate cu prevederile OUG 34/2014

Reclamaţiile sunt în curs de cercetare. Anul trecut, în urma celor 795 de reclamaţii primite, au fost aplicate amenzi în valoare de 215.000 de lei.

Vizualizări: 870

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: