Unde greşeşte Crin Antonescu

Mulţumită sau din cauză (nu ştiu exact) job-ului meu extraordinar de solicitant, mi-am petrecut ultimele patru zile prin ţară pe urmele lui Crin Antonescu în campanie, într-un microbuz al presei. Voiam doar să sesizez o problemă gravă cu sloganul liderului PNL. Sigur, pe lângă neştiinţa de a se îmbăia corect în mulţime, ca aceia care el speră să-i devină predecesori după 6 decembrie. Sloganul lui Antonescu – “România bunului-simţ” este, paradoxal, în România, cea mai sigură cale spre eşec. Nu ştiu ce i-au spus consilierii boemului Crin, dar bunul-simţ în România este orice, numai o virtute nu. Mult mai eficient ar fi fost un slogan mai sincer şi mai pe placul românului: “România tupeului”. Sau “România oamenilor care se descurcă”. Iar, dacă idealistul Antonescu ar fi ţinut musai ca mesajul să fie pozitiv, nu pe bunul-simţ sau lipsa lui trebuia să marşeze. Pentru români e mult mai important să fie inteligenţi decât simţiţi. Atât de important încât cei mai mulţi sunt convinşi că chiar sunt. În aceste condiţii, ar fi fost indicat sloganul “România oamenilor inteligenţi”. Urmat, desigur, de adăugirea: “ăia care nu mă votează pe mine sunt proşti şi mamele lor sunt curve”. Şi ieşea din primul tur.

www,mantzy.wordpress.com

Vizualizări: 91

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Editorial:

Citește și: