Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Alpredi: Consiliul Local Glogova riscă dizolvarea

Primarul comunei Glogova, Gheorghe Alpredi, atrage atenția consilierilor locali că în situația în care nici luna viitoare nu vor aviza nicio hotărâre, Consiliul Local ar putea fi dizolvat. De două luni consilierii locali nu mai adoptă nicio hotărâre, nici execuția bugetară pe anul trecut, dar nici proiectul privind realizarea Planului Urbanistic General (PUG) al comunei. Primarul spune că nu înțelege atitudinea consilierilor, mai ales că în 2014 la bugetul local s-a înregistrat un excedent.

Reporter: De ce consilierii locali nu vor să mai aprobe nicio hotărâre?

Gheorghe Alpredi: Luna trecută nu a trecut niciun proiect, iar ședința de duminică nu s-a ținut pentru că nu s-a aprobat ordinea de zi. Liberalii și o parte din independenți se opun. Nu știu ce nemulțumiri au. Nemulțumirea ar putea fi politica asta generală, care, până la urmă trece și peste interesul comunității. Gândiți-vă că este a doua ședință în care nu a trecut niciun proiect și urmează în august o a treia ședință unde poate iar nu trece niciun proiect și duce la dizolvarea consiliului, lucru pe care nu mi-l doresc. O să încerc din nou în august.

Rep.: Consilierii nu vor să fie întocmit un nou PUG pe considerentul că a fost realizat unul în trecut și primăria a plătit cu bani grei o firmă care să-l întocmească.

G.A.: Am aprobat în buget o sumă de 60.000 lei pentru întocmirea unui nou PUG și acum trebuie să dăm o hotărâre de începere a documentației. Majoritatea consilierilor nu este de acord, cei 4 de la PDL și 2 independenți. În 2010 s-a mai făcut un PUG, dar eu sunt primar din 2012. Documentația s-a predat către primărie din câte am înțeles, deci firma și-a onorat contractul. Primăria nu a urmat procedurile pentru finalizare, trebuie luate foarte multe avize, vreo 13, și nu știu din ce motive nu le-a luat, cel puțin nu pe toate. Unele au expirat după un an. Noi avem nevoie de PUG, iar acum documentațiile trebuie actualizate. Vina nu aparține decât celor care au fost în aparatul de atunci, primar, viceprimar. Vinovați sunt și unii dintre dumnealor care se opun acum întocmirii PUG. Unul dintre ei a mai fost și viceprimar la vremea aceea. Era responsabil cu urbanismul, este vorba de consilierul Gheorghe Milea. 

Rep.: La execuția bugetară pe anul 2014 ce probleme sunt? Consilierii spun că v-au cerut clarificări legate de cheltuirea banilor publici...

G.A.: Mă chinui din martie să o trecem. Pur și simplu nu vor. Când am venit aici am găsit primăria în faliment general. Anul trecut am încheiat anul cu un excedent și au rămas bani în cont, circa 100.000 lei. Nu știu de ce precizări mai au nevoie. Se vede în execuție pe ce s-au cheltuit banii. Eu pot să le dau orice precizare, dar nu știu ce vor. Execuția e avizată de ANAF.

Rep.: Cu organizarea manifestărilor "Zilelor Comunei" ce probleme sunt?

G.A.: Din 2013 deschisesem această manifestare culturală. Anul acesta urma ediția a III-a, pe 5 și 6 septembrie. Am avut aprobat 25.000 în buget. Le-am dat și programul manifestărilor, dar nu au vrut să aprobe ordinea de zi.

Vizualizări: 143

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Editorial:

Citește și: