Angajaţii Serviciului de Ambulanţă, evaluaţi de director

Şeful Serviciului de Ambulanţă Gorj a demarat acţiunea de evaluare a personalului. Marinică Niculescu nu exclude ca la finele evaluării să fie efectuate disponibilizări. Evaluarea este a doua măsură de eficientizare a activităţii instituţiei luată de Niculescu, după ce a modificat regulamentul de ordine interioară. Acesta a limitat la doi ani concediul fără plată cerut de personalul medical care pleacă la muncă în străinătate.

Cei aproximativ 200 de angajaţi ai Serviciului de Ambulanţă Gorj vor fi evaluaţi de către conducerea instituţiei. „Suntem în procedură de evaluare a personalului. Vom face o analiză a structurii instituţiei. În primul rând, vrem să îndreptăm lucrurile acolo unde sunt probleme. Nu exclud ca la finele evaluării să fie efectuate şi disponibilizări în condiţiile anumiţi angajaţii nu se vor încadra în cerinţe”, a declarat Marinică Niculescu, directorul Serviciului de Ambulanţă Gorj. Acesta a modificat şi regulamentul de ordine interioară limitând concediul fără plată la doi ani. Asta după ce mai mulţi medici au folosit varianta concediului fără plată pentru a pleca să lucreze în străinătate. „Medicii aveau concediu fără plată nelimitat. Plecau să lucreze în străinătate, veneau lucrau o lună, apoi plecau din nou în fără plată. Doctoriţa Hotoboc a ţinut-o aşa timp de 6 ani. Acum a renunţat definitiv în favoarea serviciului din străinătate. Nu am făcut altceva decât să limitez concediul fără plată la doi ani. Este suficient timp pentru ca medicii să-şi clarifice situaţia, ori rămân la noul loc de muncă din străinătate, ori se întorc la Serviciul de Ambulanţă”, a declarat directorul Niculescu. Pe lângă Roxana Hotoboc, în momentul de faţă încă un medic de la Serviciul de Ambulanţă Gorj lucrează în străinătate. Este vorba despre Călin Neamţ.

CONCURS

Directorul Serviciului de Ambulanţă Gorj spune că a limitat concediul fără plată pentru a putea face noi angajări. „În condiţiile în care puteau beneficia de concediu fără plată pe durată nelimitată, nu puteam să le scot posturile la concurs. Era o chestiune neclară şi producea o disfuncţionalitate în sistem. Acum deja am demarat procedurile pentru scoaterea la concurs a două posturi de medici, un post asistent medical şi un post pentru personalul TESA”, a declarat Marinică Niculescu.

Vizualizări: 175

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: