Anunț nou de la Oficiul de Cadastru

Măsurile luate de Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Gorj, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.

În următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI Gorj. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.

De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, la adresa gj@ancpi.ro, dar și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.

Numerele de telefon si adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Gorj sunt următoarele:

- 0253217189, 0253215893;

- 0731606384, marius.manescu@ancpi.ro – Director – Marius Mănescu

- 0735950650, dorel.zgripcea@ancpi.ro – Șef Serviciu Cadastru – Ion Dorel Zgripcea

- 0731606386, olga.bejat@ancpi.ro - Șef Serviciu Publicitate Imobiliară – Olga Popescu-Bejat

- 0766411493, mirela.branescu@ancpi.ro - Șef B.C.P.I. Tg-Jiu – Mirela Brănescu

- 0253215893/0253217189, stefania.hodolean@ancpi.ro - Șef Birou Fond Funciar -                                                                                           Ștefania Hodolean

- 0253215893/0253217189, mirela.parvulescu@ancpi.ro - Șef Birou Avize și Recepții –                                                                                            Mirela Pârvulescu.

Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații în egală măsură.

Vizualizări: 2,133

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: