Aurel Popescu: Pot fi date multe destinații spațiilor de la stadion

Anumite servicii sau direcții din cadrul Primăriei Târgu Jiu ar putea fi mutate la stadionul municipal, după finalizarea lucrărilor. Cel puțin asta susține primarul interimar de la Târgu Jiu, Aurel Popescu, care a explicat că Direcția de Patrimoniu va fi cea care va gestiona spaţiile care se vor crea la stadion. Unele vor deservi Clubul Sportiv Pandurii Târgu Jiu, iar în altele se vor înființa magazine, localuri de alimentație publică sau locuri de agrement.

Reporter: Ați luat vreo decizie în ceea ce privește spațiile comerciale care se vor înființa după finalizarea lucrărilor la stadionul municipal?

Aurel Popescu: Culegem informații și din alte orașe, vedem cum sunt gestionate lucrurile și în alte orașe vizavi de stadioanele care s-au construit sau sunt în construcție în această perioadă. Este bine să gestionăm foarte bine acele spații, suprafețele sunt unele destul de mari, destul de generoase și pot fi date destul de multe destinații spațiilor respective: spații comerciale, spații de agrement, hoteliere, de alimentație publică, dar nu trebuie să uităm că mai sunt și servicii în cadrul Primăriei municipiului Târgu Jiu care pot fi amenajate în aceste suprafețe care vor lua naștere la stadionul municipiului Târgu Jiu, organizate în așa fel încât să vină în ajutorul cetățenilor.

Rep.: De ce vreți să mutați acolo anumite servicii?

A.P.: Pentru a elimina distanțe, pentru a elimina timpi morți, pentru ca  cetățenii să aibă posibilitatea ca în perioade cât mai scurte de timp să-și rezolve problemele atunci când vin la primărie. Am luat deja în calcul aceste lucruri, am purtat deja discuții atât cu Direcția Publică de Patrimoniu, cât și cu Direcția de Investiții. În urma recepției finale, bineînțeles că vom avea grijă ca fiecare metru pătrat din viitoarele spații ce se vor dezvolta la stadion să fie foarte atent analizat și împărțit așa cum trebuie. 

Rep.: Cine va administra aceste spații comerciale?

A.P.: Direcția Publică de Patrimoniu va prelua, așa cum e corect, toate spațiile, după care vom trece la o procedură normală de atribuire a lor, așa cum am amintit.

Rep.: Se vorbeşte despre o asociere între primărie și clubul sportiv pentru înființarea unei firme care să gestioneze aceste spații. Informațiile sunt că Marian Rotaru, directorul Direcției de Patrimoniu, o va conduce. Așa este?

A.P.: Nu s-a discutat în sensul acesta. Trebuie să avem mare grijă ce facem acolo, să se nu se dea naștere la nicio interpretare. Clubul va primi partea de bază sportivă, cât și parte din spații, pentru că este bine să știm, sunt spații destinate efectiv echipei și activității clubului de fotbal. Echipa are nevoie de vestiare, de spații pentru delegați, de spații pentru recuperare. Sunt o serie întreagă de probleme și de funcțiuni pe care trebuie să le avem în vedere pe mai departe pentru clubul de fotbal și nu numai. Aici putem oferi spații și altor discipline sportive pentru a se dezvolta și a-și perfecta activitatea.

Vizualizări: 1,875

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Interviu:

Citește și: