Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Buluceală la ceaune! Tigăile sunt istorie!

S-a dus moda în care gorjenii se înghesuiau la tigăile oferite la prețuri promoționale la inaugurarea unor magazine comerciale. Deschiderea unui supermarket Carrefour ieri în Piața Centrală a fost un bun prilej pentru amatorii de chilipiruri de a se înghesui la ceaune de această dată, prețurile nefiind cu mult mai mari decât cele de la tigăi.

Noul magazin, amenajat în spațiul deținut în trecut de firmele Succes și Lexi Star, și-a deschis ușile pentru clienți la ora 8.00, oră la care zeci de persoane așteptau deja la intrare. Pentru că era o zi de sărbătoare oamenii nu prea aveau alte lucruri de făcut și au găsit binevenită redeschiderea magazinului respectiv. De cum au intrat în magazin au mers glonț în zona cu ceaune, fiecare luând câte bucăți a avut nevoie. „Șase am luat că e pentru frati-miu, pentru soră-mea, pentru noi. E neamul mare, am luat pentru toată familia. Șase ne ajung”, a spus o femeie, alți cumpărători fiind ceva mai ponderați. „Nouă trei ne sunt suficiente. De fapt, nici nu sunt pentru mine toate. Am pentru mine, pentru fată și pentru un vecin, pe care l-am și sunat și l-am întrebat dacă vrea. Când a auzit că e 9,99 lei a zis că vrea, normal, și de aia i-am luat și lui”, a spus un cumpărător venit dintr-o comună din județ.

Mofturoșii și pofticioșii

Nu toată lumea a plecat însă măcar cu un ceaun pentru că au fost destui și cei care la alte inaugurări din anii trecuți nu au ratat faimoasele oferte la tigăi, iar acum au devenit mult mai atenți. Oamenii au stat pe gânduri, au analizat și, la final, au decis dacă își cumpără sau nu și un ceaun. „Mi se pare cam mic. Dacă nu o fi bun cine știe ce zice nevastă-mea. Trebuie să întreb niște femei dacă se merită să-l iau sau nu”, a spus un domn, în ajutorul său sărind imediat una dintre femeile din preajmă. „El e suficient pentru o mămăligă pentru că are doi litri, dar nu știu cum o fi cu calitatea. E cam la fel ca și tigăile alea de anul trecut. Nu știu dacă să luați sau nu”, a spus femeia.

Cei care s-au decis însă să își ia un ceaun acasă au mai pus în coșul de cumpărături și alte produse, care să le fie utile în cursul zilei. „Mai trebuie să iau o smântână, o caserolă cu un pui, că doar nu o să fac mămăliguța și o s-o mănânc goală. Cumpărăturile continuă, nu ne oprim doar la ceaun”, a menționat un client bine dispus. Concluzia a tras-o însă un alt client care, după ce a rămas să studieze mai atent ceaunul pe care pusese mâna a constatat că îi dispăruse de lângă el coșul în care își pusese restul de cumpărături. „E efectul de turmă. Dacă vine unul și cumpără un produs vor veni toți. Au venit 2-3 la început la ceaun, toată lumea a venit aici. Acum mi-au luat și coșul cu cumpărăturile, am rămas doar cu ceaunul în mână”, a spus bărbatul plecat în căutarea coșul dispărut.

Vizualizări: 153

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: