Circulaţie "varză" prin Târgu Jiu

Oraş mic, maşini multe, trafic sufocant, nervi de oţel şi şoferi mereu grăbiţi, autorităţi rămase în urmă cu soluţiile, astea încep să fie caracteristicile unei deplasări cu maşina pe o distanţă de maxim doi kilometri printr-un municipiu care devine din ce în ce mai aglomerat. Circulaţia în principalele intersecţii din Târgu Jiu s-a desfăşurat şi ieri şi, mai mult ca sigur, şi azi, cu mare greutate, cozile cele mai mari formându-se mai ales la semafoarele din zona centrală. Stropii de ploaie i-au făcut pe gorjeni să renunţe la mersul pe jos, străzile fiind aproape invadate de maşini. Intersecţiile din zona centrală, străzile din acelaşi perimetru, dar şi cele de la "foştii pompieri" au fost suprasolicitate. Maşinile aflate în trafic au format cozi uriaşe, şoferii având nevoie de nervi de oţel pentru a ieşi din intersecţiile blocate. Maşinile de urgenţă ale Ambulanţei şi-au făcut cu greu loc pentru a ajunge la solicitările primite. Primăria a promis de mai mult timp că va amenaja sensuri giratorii în intersecţiile care acum sunt semaforizate, dar care generează blocaje. Lucrările ar trebui să înceapă în această primăvară. Municipalitatea a amenajat primele sensuri giratorii anul trecut, intersecţiile respective scăpând acum de blocajele din trafic. Primăria a implementat parţial şi rezultatele unui studiu de trafic prin introducerea unor sensuri unice pe unele străzi din oraş, însă programul nu a mai fost dus până la capăt, şoferii nefiind foarte încântaţi de noile restricţii. Dacă mai punem în schemă şi semaforul stricat de la intersecţia de pe Calea Severinului cu Tismana, spre Bârseşti, unde se formează iarăşi cozi, avem o imagine despre răbdarea şi îndemânarea de care trebuie să dea şoferii care se urcă la volan pentru a se deplasa prin Târgu Jiu. Discuţiile despre lispa locurilor de parcare, mai ales în zona centrală, sunt inutile la acest moment pentru că oricum nu se întrevăd soluţii de viitor.

Vizualizări: 90

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: