Cursuri de recalificare, la cererea angajatorilor

Angajaţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj vor fi, în următoarele luni, mai aproape de angajatori. Echipe ale AJOFM întreprind în această perioadă acţiuni de informare la cei mai importanţi angajatori din judeţ. Inspectorii vor discuta faţă în faţă cu reprezentanţii companiilor pentru a le prezenta subvenţiile de care pot beneficia, dar şi îndatoririle legale pe care  le au.

Până în prezent, inspectorii din cadrul AJOFM Gorj au mers la Complexul Energetic,  dar şi la companii precum Artego. Discuţiile s-au axat pe sprijinul pe care îl poate acorda agenţia prin diferitele programe pe care le are în derulare, dar şi informarea privind amenzile aplicate pentru nerespectarea prevederilor legale. „Am demarat o acţiune prin care mergem la agenţii economici, pentru a le prezenta subvenţiile pe care le acordăm, obligativitatea de comunicare a  posturilor vacante, amenzile pe care le pot lua. Vrem să avem o deschidere totală faţă de angajatori, să ştim problemele cu care se confruntă, dacă au lucrări, dacă urmează să facă reduceri de personal şi să vedem cum îi putem sprijini. Dacă ei ne spun că au nevoie, de exemplu, de 15 lăcătuşi mecanici calificaţi, putem înfiinţa un curs de formare profesională la locul de muncă”, a spus Romeo Chiriac, directorul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj.

Angajatorii gorjeni pot beneficia de subvenţii acordate prin AJOFM Gorj dacă  încadrează în muncă tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 25 de ani, persoane de peste 45 de ani, unici întreţinători ai familiei ori persoane care mai au  maximum trei ani până la pensionare.

Vizualizări: 116

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: