Direcţia Agricolă pierde jumătate dintre angajaţi după reorganizare

Direcţia Agricolă Gorj aşteaptă o nouă organigramă după ce la sfârşitul lunii decembrie Guvernul a adoptat o hotărâre prin care înfiinţează o serie de instituţii la nivel central, ce urmează să îi preia din atribuţii. Aproximativ jumătate dintre actualii angajaţi vor fi redistribuiţi la centrele noi formate.

Anul 2015 aduce o serie de modificări în structura Direcţiei Agricole Gorj: unitatea fitosanitară din cadrul instituţiei va fi preluată de către Autoritatea Naţională Fitosanitară, structură nou înfiinţată, în subordinea Ministerului Agriculturii; personalul cu atribuţii de inspecţie şi cel cu atribuţii de clasificare a carcaselor va fi preluat de către Agenţia Naţională de Zootehnie, o altă structură nou înfiinţată; atribuţiile de inspecţie vor fi preluate de Direcţia de Monitorizare Inspecţii, Verificare şi Control. „Se va înfiinţa Oficiul Judeţean Fitosanitar care va fi subordonat unui Centru regional şi care va îi prelua pe cei 7 inspectori care acum lucrează în cadrul unităţii fitosanitare din cadrul instituţiei noastre. Centrul regional va avea un şef de serviciu, iar oficiul judeţean un şef de birou. De asemenea, în Gorj va funcţiona şi Oficiul Judeţean de Zootehnie care îi va prelua pe inspectorul de la carcase şi inspectorul pe zootehnie. Totodată, vorbim şi de o Direcţie de Monitorizare Inspecţii Verificare şi Control care îi va prelua pe cei patru angajaţi de la inspecţii. Se va înfiinţa şi un Compartiment Judeţean al Zonei Montane, fiind alocat un post pentru judeţul Gorj”, a declarat Dan Tănăsescu, directorul Direcţiei Agricole Gorj. În momentul de faţă, în actuala organigramă a Direcţiei Agricole figurează 27 de posturi. „În această perioadă aşteptăm noua organigramă pentru a efectua, în termenul legal, procesul de predare-primire”, a precizat Dan Tănăsescu.          

Vizualizări: 140

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: