Organigrama Direcţiei de Protecţie a Copilului, finalizată

Noua organigramă reduce numărul directorilor de la DGASPC Gorj. Potrivit conducerii instituţiei va fi restructurat postul de director al Compartimentului Resurse Umane, iar posturile de directori adjuncţi care se ocupă de problematica adulţilor şi a copilului vor fi comasate. De asemenea, organigrama prevede înfiinţarea unor noi servicii şi reorganizarea celor existente.

Conducerea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Gorj a finalizat noua organigramă. “Organigrama a fost depusă la Consiliul Judeţean spre analiză, urmând ca apoi să fie trimisă la Ministerul Muncii şi la ANFP în vederea obţinerii avizelor necesare. În condiţiile în care acestea vor fi favorabile, noua organigramă va intra pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Judeţean”, a declarat Camelia Popescu, directorul DGASPC Gorj. Potrivit noii organigrame vor fi reorganizate câteva servicii şi va fi creat Biroul Incluziunii Sociale. “Se va crea Serviciul Adopţii din care, potrivit legii, vor face parte jurişti, asistenţi sociali şi psihologi. Fostul Birou Rezidenţial se va transforma în Serviciu Management de Caz pentru copiii aflaţi în sistem rezidenţial. Se va reorganiza Serviciul de Intervenţie în Regim de Urgenţă şi, de asemenea, se va crea un birou nou privind incluziunea socială”, a declarat Camelia Popescu.

Renunţă la doi directori

Şefa DGASPC Gorj spune că se va renunţa la două posturi de directori. “La complexuri se respectă standardizarea pe servicii. Am păstrat structura de complex pentru eficientizarea activităţii şi reducerea cheltuielilor bugetare cu o conducere unitară, care să coordoneze întreaga activitatea. Se va renunţa la două dintre cele cinci posturi de directori, existente în prezent. Este vorba despre postul de director al Compartimentului Resurse Umane şi despre un post de director ce va rămâne prin comasarea problematicii adulţilor cu cea a copilului”, a declarat Camelia Popescu.     

Vizualizări: 128

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: