Reclame la medicamente, cimitir al creativității mele

Se petrec multe lucruri sinistre în lume, dar anul acesta câștigă detașat proliferarea industriei farmaceutice și, drept urmare, invazia de reclame la medicamente care îți promit solemn, în gura mare și fără ocolișuri, că imediat după ce le iei o să începi:

a. Să faci caca mai des; b. Să faci caca mai rar; c. Să faci pișu mai rar; d. Să faci pârț mai rar; e. Să faci sexică mai des, f. Să te doară genitalele mai rar; g. Să-ți pută genitalele mai puțin; h. Să nu mai scuipi sânge (?!?!) ca Rocky Balboa la finalul rundei a patra.

Vă simțiți jenați de ce am scris aici? E ok. Imaginați-vă că nu v-am scris, ci am citit totul cu o voce senzuală și tristă de femeie. Aparent, dacă o voce senzuală și tristă de femeie mărturisește că, după ce a luat medicamentul Bășimin, a încetat să se mai scape cu stropi în timp ce se striga catalogul la ședințele cu părinții de la Montessori, totul devine OK. La urma urmei, e spre binele nostru, al tuturor. Să nu ne scăpăm pe noi la prima întâlnire cu femeia/bărbatul visurilor noastre sunt chestiuni importante, de interes public, care prin urmare trebuie pomenite, indiferent cât de jenante, vulgare, intime sau pur și simplu scârboase ar părea situațiile, atunci când le descriem fără măcar să încercăm să ne scoatem cu o glumiță, o poantă, un haz de necaz, o metaforă, ceva!

PS - apropo de punctul G (cel din enumerarea mea, desigur, nu acela despre care majoritatea bărbaților crede că nu există), ați văzut reclama aia în care o tipă mărturisește jenată că ”îi mirosea neplăcut zona intimă”, iar în timp ce spune asta fața îi este blurată ca la prostituate sau copii bolnavi de SIDA care apar la știri, ca să nu o facă de râs și să n-o expună oprobriului public, fapt ce îți atrage atenția asupra feței cu atât mai mult? Inițial te gândești: ”oau, cine o fi actrița asta, săraca? Noroc că i-au acoperit fața!” După care vine și faza de după folosirea alifiei, cea în care aceeași actriță vorbește despre cum mirosul de păstrăv stricat i-a dispărut din chiloți, doar că de data asta apare neblurată! Și tu nu te gândești decât să râzi că e aceeași care se plângea înainte că se golește sala din cauza mirosului emanat de pufarina ei când intră la operă. După care te întrebi la ce dracului au mai blurat fața bietei femei de la bun început. Hotărât lucru, singurii oameni mai cretini decât oamenii care fac reclame în România sunt clienții oamenilor care fac reclame în România.

PPS - dacă nici reclamele la medicamente nu le mai ies haioase, atunci toți hipsterii impostori care lucrează în așa-zisa publicitate românească și al căror cel mai original gest din viață a fost să-și lase barba mare ar trebui să-și dea demisiile de onoare.

Vizualizări: 243

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Vocile schimbării:

Citește și: