Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Rovinari: Sesizări direct de pe telefonul mobil

Cetăţenii din Rovinari care au de adresat o sesizare la primărie nu mai trebuie să stea la uşa primarului sau la şefii direcţiilor şi societăţilor de servicii publice. Primăria a lansat aplicaţia Rovinari City Report, cu ajutorul căreia rovinărenii pot transmite de pe telefonul mobil sesizări şi informaţii legate de incidentele care au loc în oraş. Aplicaţia este gratuită.

Cu ajutorul acestei aplicaţii, rovinărenii vor putea transmite sesizări direct de pe telefonul mobil sau oricare alt echipament dotat cu conexiune la internet. „Nu este nevoie să veniţi în audienţă ori să staţi la vreo coadă pentru a ne atrage atenţia asupra unor probleme din oraş. Tocmai pentru a uşura comunicarea cu noi, am lansat aplicaţia mobilă Rovinari City Report, care poate fi descărcată de pe telefoanele mobile”, au anunţat reprezentanţii Primăriei Rovinari.  

Platforma poate fi accesată de pe orice calculator la următorul link: www.rovinaricityreport.ro, însă poate fi găsită şi pe Android sau IOS.

Aplicaţia permite cetăţenilor să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Rovinari şi operatorii serviciilor publice locale (Apă Canal Salubritate SRL, Servicii Publice Locale SRL, Poliţia Locală Rovinari).

Utilizatorii care folosesc aplicaţia pot vizualiza atât sesizările proprii, cât şi pe cele transmise de alţi utilizatori, acestea devenind publice din momentul preluării de către autorităţi. Datele de identificare ale utilizatorului, obligatorii pentru a transmite o sesizare (adresă, număr de telefon, adresa de email), nu vor fi publice. După ce are loc această verificare, utilizatorii vor fi contactaţi pentru a confirma veridicitatea datelor transmise. Utilizatorii vor primi user şi parolă de acces pentru platforma de sesizări. Sesizările anonime sau cele care nu pot fi confirmate nu vor fi luate în considerare, au mai anunţat reprezentanţii Primăriei Rovinari.

Vizualizări: 376

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: