Serviciile bancare, reclamate la Protecţia Consumatorului

Comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj au cercetat şi soluţionat, în luna mai, un număr de 17 reclamaţii din 9 au fost întemeiate, fiind dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficienţe în valoare totală de 2.552 lei. Pentru abaterile constatate au fost sancţionaţi un număr de 4 operatori economici cu 3 amenzi contravenţionale în valoare de 5.000 de lei şi 1 avertisment. În ultima perioadă, foarte mulţi gorjeni au reclamat servicii şi produse financiare (clauze abuzive în contractele de credit, executarea silită a unor sume nejustificate, comisioane abuzive, eroare raportare birou credit sau nerespectarea clauzelor contractuale); tablete şi telefoane mobile defecte în termen de garanţie; produse textile; anvelope auto; servicii furnizare utilităţi, servicii transport şi nerespectarea contractelor de telecomunicaţii. (D.M.)   

Vizualizări: 115

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: