Serviciul de Ambulanţă Gorj se pregăteşte pentru reacreditare

Serviciul Judeţean de Ambulanţă (SAJ) Gorj se pregăteşte pentru procesul de reacreditare. Toată documentaţia necesară a fost depusă atât la Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Gorj dar şi la Ministerul Sănătăţii. Secretarul de stat Raed Arafat a anunţat ieri într-o videoconferinţă că acreditarea staţilor de ambulanţă se va face respectând parametri legali şi nu se va trece cu vedere peste nicio deficienţă. Conducerile DSP şi a SGA au participat ieri la videoconferinţa cu secretarul de stat din Ministerul Sănătăţii, Raed Arafat. „Am fost la şedinţă unde s-a discutat de acreditarea ambulanţei. Ni s-a atras atenţia că acreditarea trebuie să se facă cu simţul răspunderii şi nu se va face nicio abatere de la lege. Totodată, nu se va trece cu vederea nicio problemă sau vreo deficienţă iar serviciile de ambulanţă care nu sunt pregătite mai bine nu-şi depun dosarele pentru acreditare şi să facă acest lucru după ce îşi rezolvă problemele”, a declarat Cătălin Manciu, directorul medical al DSP Gorj.

Reprezentanţii Serviciului Judeţean de Ambulanţă Gorj au întocmit deja actele necesare pentru acreditarea ambulanţei şi aşteaptă acum comisia de verificare. Directorul medical, Valeria Gherghe, consideră că la Gorj nu vor fi probleme pentru că majoritatea ambulanţelor sunt noi şi au dotarea necesară. „Nouă nu ne este teamă de comisie şi suntem siguri că ne vom primi acreditarea. Avem ambulanţe noi, personal medical specializat, avem echipamente sanitare şi aparatură medicală performantă, avem medicamente pentru urgenţă şi suntem pregătiţi”.

Vizualizări: 98

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: