Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Sindicalist: Sunt două infirmiere la 60 de paturi

Supărare mare în rândul sindicaliștilor din sănătatea gorjeană. Aceștia spun că de cele mai multe ori se creează o situație neplăcută la Spitalul Județean de Urgență din Târgu Jiu, Secția Boli Infecțioase. Ion Măruță, președintele Sindicatului Sănătatea Gorj,  spune că aparținătorii celor internați cu Covid trebuie să aștepte ore în șir la poarta unității spitalicești până când cineva coboară să le ia plasele cu mâncare.

Sindicalistul spune că sunt doar două infirmiere, iar acestea nu fac față: ”Nu vorbește nimeni de îngrijitoare și de infirmiere. O infirmieră lucrează și la 30 de paturi. Crearea unor circuite obligatorii pentru transportul bagajelor. Lumea nu poate să intre, spitalul nu este capabil să asigure cele necesare bolnavilor, în acest moment. Dacă mergeți la poarta spitalului dimineața, o să vedeți câtă lume așteaptă cu plasele pentru a veni cineva să le ia pentru membrii familiei internați acolo. Acolo sunt doar 2 femei la 60, iar una trebuie să lase bolnavii și să plece să care bagajele”, a spus Ion Miruță.

Dumitru Vienescu, managerul SJU Târgu Jiu, spune că există personal suficient pentru transportul bagajelor, iar această problemă nu i-a fost semnalată.

”Este un program stabilit de ridicare a pachetelor. Nu am auzit discuția că nu este personal pentru acest lucru. O să merg să văd despre ce este vorba, mie nu mi s-a adus în discuție așa ceva”, a spus Vienescu.

Vizualizări: 781

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: