Stănculete vrea să reorganizeze Spitalul Județean

Directorul Spitalului Județean Gorj, Vasile Stănculete, a declarat vineri că este nevoie de o reorganizare a Spitalului Județean Gorj atât din punct de vedere al locațiilor cât și a medicilor. Stănculete admite faptul că din cauza atitudinii pe care o au unii medici față de pacienți, aceștia din urmă refuză să se mai trateze la Târgu Jiu. Cât despre cazurile de mal praxis de până acum, Stănculete spune că dacă ar fi să suspende toți doctorii implicați ar rămâne fără personal medical.

 

Vasile Stănculete, managerul Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu, spune că a încercat să schimbe atitudinea personalului medical față de pacienți însă medicii sunt ascultători pentru perioade scurte de timp după care revin la vechile obiceiuri. ”Am încercat să mă ocup de această problemă. În orice caz, rezultatele au fost cât de cât vizibile, în sensul că un doctor nu-și mai permite ca acum trei ani să nu se mai trezească pe timp de noapte la un caz, dar nu au fost cele la care mă așteptam eu. Personalul răspunde la aceste lucruri pentru o perioadă scurtă de timp. Este constatarea mea. Trebuie o reorganizare a sistemul sanitar din Gorj. Avem trei locații și nu mă pot ocupa eu ca manager de toate cele trei locații deși am un stil aparte, încerc să-i iau prin surprindere în sensul că fac vizite neanunțate la una din locații. În momentul în care nu mai fac aceste vizite, ei uită și revin la vechile obiceiuri”, a declarat Stănculete.

Managerul spitalului s-a gândit la o variantă de a ține medicii sub observație. Vrea o reorganizare a Unității de Primiri Urgențe cât mai rapidă. ”Ceea ce îmi doresc să fac în momentul în care nu o să mai fiu interimar este o formulă de reorganizare. Îmi doresc să mut Unitatea de Primiri Urgențe sau să aduc secțiile cu cea mai mare căutare, mă refer la cardiologie și neurologie care sunt pe 700, în locația de pe Tudor. Sau, mutăm UPU la 700 și realocăm anumite secții de pe Tudor”, a menționat Vasile Stănculete.

Vizualizări: 123

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: