Un liberal cere operatorului de cablu scoaterea unor posturi de ştiri

Un membru marcant al PNL Rovinari a cerut operatorului de cablu scoaterea din grila de programe a posturilor de ştiri Antena 3 şi România TV, pe care le acuză de manipulare. Petre Goanţă a postat cererea pe facebook, cu mesajul că, dacă vor fi şi alte cereri similare, operatorul de cablu ar putea fi determinat să ia măsuri. Au fost persoane care i-au recomandat pe reţeaua de socializare să folosească telecomanda, pentru a scoate posturile.

Cererea a fost depusă joi, 16 februarie, la RCS-RDS. Petre Goanţă a motivat prin faptul că „aceste două televiziuni sunt toxice şi manipulatoare, nu respectă deontologia profesională şi aduc prejudicii comportamentale familiei mele”. Acesta a precizat că este dispus să plătească aceeaşi sumă pentru abonament. „Am solicitat operatorului de televiziune prin cablu RCS-RDS eliminarea posturilor România TV şi Antena 3 din grila de programe, fără pretenții financiare sau de altă natură”, a spus Petre Goanţă.

Postarea lui Goanţă a avut zeci de comentarii, părerile fiind împărţite. Unele persoane au spus că şi-au scos posturile respective din memoria telecomenzii, alţii l-au acuzat de manipulare şi jocuri politice. Au fost şi persoane care au spus că îi vor urma exemplul şi vor depune solicitări similare la operatorul de cablu.

Cele două posturi de ştiri au pierdut în ultimele săptămâni şi o parte din clienţii de publicitate, după ce au susţinut că protestatarii din Piaţa Victoriei sunt plătiţi de Soros ori că sunt scoşi în stradă de multinaţionalele care nu vor să plătească taxe în România. O monitorizare arată că Antena 3 a mai rămas cu 160 de spoturi publicitate din peste 500, iar România TV cu ceva mai multe, dar unele fiind de la firme ale aceluiaşi patron, Sebastian Ghiţă.

Galerie foto


Vizualizări: 1,977

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Politică:

Citește și: