Vânzătoare reclamată ca întreţine relaţii sexuale cu clienţii

Inspectorii Direcţiei de Control în Sănătate mărturisesc că se confruntă deseori cu numeroase reclamaţii care, ulterior, se dovedesc a fi false. De cele mai multe ori acest tip de reclamaţii îngreunează bunul mers al instituţiei sau pur şi simplu stârnesc râsul inspectorilor, unele dintre reclamaţii fiind de-a dreptul ciudate.

Zeci de gorjeni trimit aproape zilnic reclamaţii la Direcţia de Control în Sănătate care mai de care mai ciudate sau neadevărate. Inspectorii sanitari susţin că se confruntă zilnic cu astfel de situaţii care nu fac altceva decât să afecteze instituţia. „Primim în fiecare lună aproximativ 30 de reclamaţii adică una pe zi dintre care foarte multe se dovedesc a fi false, incomplete sau pur şi simplu răzbunări între persoane”, a declarat Grigore Turtoi, inspector în Direcţia de Control în Sănătate Publică.

Coteţele vecinilor, în topul sesizărilor

Cele mai dese tipuri de reclamaţii sunt cele referitoare la amplasarea necorespunzătoare a coteţelor de porci, de păsări, grajdurilor sau reziduurilor zootehnice. Chiar în această lună inspectorii DCSP au amendat cu suma de 1.000 de lei pe Ion D. din comuna Prigoria, sat Zorleşti pentru că amplasase reziduuri zootehnice la o distanţă de 7 m de locuinţa altei familii. „Ne-am deplasat la faţa locului şi am constat că persoana în cauză nu respecta distanţa prevăzută de lege, i-am dat un termen să-şi ridice acele reziduuri care emanau un miros puternic, omul nu a respectat termenul susţinând că este proprietatea lui şi face ce vrea iar noi i-am dat o amendă de 1.000 de lei”, a declarat Grigore Turtoi.

Reclamaţie falsă

Pe lista reclamaţiilor care se dovedesc a fi neadevărate deseori găsim reclamaţii pentru poluare fonică sau reclamaţii care se dovedesc a fi răzbunări între oameni. „Am întâlnit şi cazuri în care o persoană reclama o patroană a unui magazin pentru condiţiile  neigienice în ţine marfa şi pentru că angajata magazinului, care era nepoata patroanei, întreţinea relaţii intime cu clienţii. Ne-am deplasat la faţa locului şi am constatat că de fapt reclamanta era o bătrânică de 80 de ani care nu scrisese niciodată această reclamaţie şi că altcineva se folosise de numele ei pentru a se răzbuna pe patroana magazinului”, a declarat Grigore Turtoi.

Inspectorii Direcţiei de Control în Sănătate se declară foarte nemulţumiţi de acest tip de reclamaţii care nu fac altceva decât să le îngreuneze activitatea la astea adăugându-se şi reclamaţiile care sosesc, la adresa Direcţiei, incomplete.

„Acest tip de reclamaţii nefondate sau care nu au temei legal, pentru că de cele mai multe ori inspectorii noştri se deplasează şi constată că reclamatul îndeplineşte condiţiile legale, nu fac altceva decât să ne pierdem timpul şi banii instituţiei în loc să ne ocupăm de treburi mai serioase”, a declarat Constantin Dineaţă, directorul Direcţiei de Control în Sănătate.

Vizualizări: 102

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: