Zeci de gorjeni, păcăliţi de bănci

Ratele care cresc întruna la bănci îi aduc pe gorjeni în pragul disperării. La Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Gorj, de la începutul lunii noiembrie au ajuns peste şapte sesizări şi toate reclamau aceeaşi problemă. Rate mai mari pe care consumatorii le au de achitat în fiecare lună. „Este vorba despre nemulţumiri care se referă la comisioane noi introduse deşi creditele sunt în derulare de doi sau trei ani. Este vorba despre o lipsă a explicaţiilor scrise pe care consumatorii le solicită băncilor şi ajung să nu mai primească nici un fel de răspuns la toate întrebările lor. Este vorba de operatori economici, bănci sau IFM- uri care nu mai au puncte de lucru pe teritoriul judeţului Gorj şi atunci reclamaţiile consumatorilor cu întrebările şi nemulţumirile lor trebuie să le adresăm colegilor noştri, în special din Bucureşti. Pentru comisioanele noi introduse băncile vor fi sancţionate şi au fost deja sancţionate. Este foarte clar că trebuie să aplice noi comisioane numai pentru noii clienţi ai băncilor conform contracte pe care le semnează de la o anumită dată. Pentru cele care se află în derulare aceste comisioane sunt interzis a fi aplicate”, a declarat Mihaela Răducan, inspector şef, OPC Gorj.

Deşi aceste victime ale creditelor au solicitat un desfăşurător pentru a vedea pe ce criterii le-au crescut comisioanele, acest lucru nu s-a întâmplat. Reprezentanţii băncilor au obligaţia de a răspunde tuturor solicitărilor clienţilor legate de plata ratelor.

Vizualizări: 104

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: