Anunţ angajare

Consiliul Local al Comunei Băleşti, judeţul Gorj, organizează prin Comisia de selecţie desemnată prin Hotărârea Consiliului Local Băleşti nr. 97/ 13.09.2013, la sediul Primăriei Băleşti din comuna Băleşti, satul Băleşti, nr. 229, judeţul Gorj - evaluarea/ selecţia prealabilă în vederea desemnării unui membru în Consiliul de Administraţie la S.C.  UTIL  LOCAL  S.R.L.  BĂLEŞTI, din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare  (CONSILIUL LOCAL BĂLEŞTI) ori din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Băleşti sau din cadrul altor autorităţi şi instituţii publice.

               Procedura de evaluare/ selecţie prealabilă cuprinde două etape:

- Etapa I   – selecţia dosarelor      - 10.03.2014, orele 14,00;

            - Etapa II  - interviu, pentru candidaţii declaraţi „admis” după etapa I. –                             

              12.03.2014, orele 12,00.

              Interviul se va susţine în limba română.

             Criterii de selecţie:

1.     îndeplinirea condiţiilor de participare, dovedite prin conţinutul dosarului de participare;

2.     abilităţile de comunicare;

3.     motivaţia candidatului;

4.     capacitatea managerială.

               Condiţii de participare:

-         cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;

-         să aibă studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă;

-         capacitate deplină de exerciţiu;

-         nu intră sub incidenţa art. 6 şi art. 7 din O.U.G. nr. 109/ 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.

               Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:

1.     Scrisoare de intenţie;

2.     Curriculum Vitae ( model european conform H.G. nr. 1021/ 2004);

3.     Copie după actul de identitate;

4.     Copii după documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare);

5.     Cazier judiciar;

6.     Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;

7.     Copie după carnetul de muncă şi extras REVISAL  sau adeverinţă, după caz;

8.     Cel puţin o scrisoare de recomandare;

9.     Declaraţie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese -(Formularul nr. 1);

10.   Declaraţie pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 şi 7 din O.U.G. nr. 109/ 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii (Formular 3).

O persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 5 mandate de administrator şi/sau de membru al consiliului de supraveghere în societăţi pe acţiuni/întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României.      

Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate.

           Dosarele de participare se depun până la data de 05.03.2014, ora 16,00, la sediul Primăriei Comunei Băleşti, aflat în comuna Băleşti, satul Băleşti, nr. 229, judeţul Gorj, la registratura instituţiei.

           Mai multe informaţii pe pagina www.balesti.ro sau la telefon 0253220037.

Vizualizări: 177

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: