Boeriu anunţă demiteri la DSP Gorj

Vremuri grele pentru angajaţii Direcţiei de Sănătate Publică Gorj. Asta anunţă directorul unităţii, Marius Boeriu, care spune că a venit timpul unor schimbări majore în cadrul direcţiei pentru că aceasta nu mai este eficientă. Chiar dacă şi postul acestuia este pus în pericol, Marius Boeriu spune că se va conforma deciziei şi se va întoarce la vechiul loc de muncă. Boeriu are o listă cu aproximativ douăzeci de persoane care vor părăsi instituţia. Cea mai mare problemă pare să fie la serviciul de Contabilitate.

Direcţia de Sănătate Publică Gorj va trece în perioada următoare printr-un proces de reorganizare şi restructurare, după cum afirmă însuşi directorul unităţii, Marius Boeriu. „Din ce am înţeles şi eu o să fie o restructurare a angajaţilor dar şi a posturilor de conducere. Nu am primit nimic scris dar rămâne ideea cu zvonul, zvonul ca să obişnuim opinia publică. Este vorba de 25% din personal, v-am zis de mult că urmează reorganizarea şi restructurarea direcţiei pentru că nu este eficientă. De asemenea o să se reducă numărul de posturi de conducere. Mi se pare normal să nu fie toţi şefi”, a declarat Marius Boeriu.

Boeriu mai spune că măsura este mai mult decât binevenită şi asta pentru că problemele cu care se confruntă direcţia sunt foarte multe şi există o mână de oameni în cadrul unităţii care nu muncesc. „Aici am mereu persoane care nu ştiu, nu vor, nu fac. Şi atunci să ştim să-şi facă treaba lor sau să se pensioneze, să-şi deschidă o firmă şi să facă bani de trei ori mai mult. Asta este, spunem lucrurilor pe nume, dacă aş putea le-aş face eu pe toate, dar nici eu nu sunt atât de deştept”, a adăugat Marius Boeriu.

Lista demişilor...în sufletul lui Boeriu

Directorul unităţii se arată întru-totul de acord cu noile măsuri impuse de guvern împotriva bugetarilor. „Sunt foarte bune aceste măsuri în sistemul bugetar pentru că unii muncesc de le intră os prin os şi alţii sunt protejaţi de un cod al muncii şi nu fac nimic”, a declarat directorul Direcţiei de Sănătate Publică Gorj. Cât despre angajaţii care ar trebui să părăsească direcţia, Boeriu spune că nu poate să dezvăluie numele acestora însă are o listă întocmită în suflet. „În suflet am o listă întocmită. În ceea ce mă priveşte, eu o să rămân până se restructurează. Eu am înţeles că se restructurează această direcţie pentru că este mai mult decât cinci într-unul această unitate şi mi se pare foarte greu să conduci, mi se pare că trebuie îmbunătăţită. Sunt multe chestii aici care nu ar trebui să fie. Eu o să eliberez postul de aici şi o să trec în locul unde am dat în urmă cu 17 ani concurs şi unde am lucrat în ceea ce s-ar putea numi Sanepid, sănătate epidemiologică şi acolo mi-aş dori să lucrez”, a precizat Marius Boeriu.

În prezent, Direcţia de Sănătate Publică Gorj are 78 de angajaţi şi ar trebui să mai rămână 60, după estimările directorului Marius Boeriu. „Avem 78 de angajaţi, puţini zic eu faţă de 180 câţi am fost odată, dar după estimările mele ar trebui să mai rămână 60, 60 şi ceva şi atunci probabil se va mai alege puţin. Cine va rămâne va munci mai mult”, a declarat Marius Boeriu.

Vrea să externalizeze serviciul de contabilitate

Problemele cele mai mari le creează serviciul de contabilitate. Marius Boeriu va luat legătura cu Ministrul Sănătăţii pentru a-i prezenta situaţia din direcţie, şi pentru a-i aproba externalizarea acestui serviciu. „La contabilitate sunt cele mai mari probleme. Niciodată lucrările nu sunt gata la timp, mereu se fac greşeli şi trebuie să se reia lucrările, se lasă pe ultima sută de metri, nu se fac cu responsabilitate şi mereu sunt predate cu întârziere şi trebuiesc  întoarse la refăcut. Nu se mai poate aşa. Plătesc degeaba oamenii din contabilitate. Mă gândesc serios să externalizez acest serviciu pentru că legislaţia îmi permite acest lucru. Am primit oferte de la firme de contabilitate care îmi fac lucrările pe bani mai puţini. O să iau legătura cu Ministrul Sănătăţii, îi voi prezenta situaţia şi spre să accept acest lucru că aşa nu se mai poate”, a spus Boeriu.(A.F.)

Vizualizări: 108

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: