Campanie de informare în domeniul asistenţei sociale

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Gorj (fosta Agenţie Judeţeană de Prestaţii Sociale) va desfăşura, în perioada 1 februarie-15 martie 2012, o campanie de informare şi consiliere privind modificările legislative majore din domeniul asistenţei sociale.

Obiectivele campaniei şi rezultatele preconizate sunt: însuşirea de către toţi factorii sociali implicaţi a modificărilor legislative din domeniul asistenţei sociale şi garantarea respectării drepturilor sociale ale cetăţenilor. La sesiunile de informare şi consiliere care se vor desfăşura în cadrul acestei campanii, vor fi invitaţi să participe primarii, secretarii, asistenţii sociali, personalul de specialitate cu atribuţii în domeniul asistenţei sociale. Principalele modificări legislative vizează: alocaţia de stat pentru copii, venitul minim garantat, concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copilului şi alocaţia pentru susţinerea familiei. Majoritatea alocaţiilor şi indemnizaţiilor sunt condiţionate de plata taxelor şi a impozitelor către bugetele locale.

Vizualizări: 129

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: