Ciurel, despre reorganizarea TESA: Mai am 700 de CV-uri de analizat

Reorganizarea TESA din Complexul Energetic Oltenia este aproape gata, a declarat directorul Laurenţiu Ciurel. El a spus că mai are 700 de CV-uri de analizat şi că în ianuarie oamenii vor afla dacă vor mai lucra în birouri sau vor merge în producţie. Ciurel a mai spus că a decis reorganizarea TESA după ce, în urma unor analize, s-a constatat că ar fi mai avantajos ca oamenii să fie în şomaj tehnic decât la serviciu.

Directorul CE Oltenia, Laurenţiu Ciurel, a declarat că ar mai ieftin să ţină acasă, în şomaj tehnic,  15% din angajaţi decât să-i primească la serviciu. „Am făcut nişte socoteli şi am văzut că pentru 2.800 de oameni din CEO, 15%, cel mai rentabil lucru ar fi fost să-i ţin acasă plătiţi fără să vină la serviciu. Ar fi fost cel mai ieftin pentru unitate, că dacă veneau consumam energie, transport, masă caldă. Să facă fiecare ceva să fie şi el cât de cât util. De asta şi reorganizarea. Am găsit nu ştiu câte sute de operator calculator. Asta o fi fost meseria lui în 1992, dar când l-am întrebat ce face mi-a zis că bagă date în calculator. Ce date? Salarii. Păi bine dar aia e de două ori pe lună, restul ce faci? Nu a ştiut să spună“, a declarat acesta. Cu câteva luni în urmă, Ciurel spunea că nu va accepta sub nicio formă ca salariaţii să stea acasă şi să fie plătiţi, deşi sindicatele spuneau că şomajul tehnic este mai avantajos pentru societate.

Angajări

Directorul Ciurel a spus că reorganizarea TESA este aproape de final şi este posibil ca din februarie să se aplice. Se preconizează că 600 de persoane vor ajunge în producţie. „Mai avem aproape 700 de CV-uri de analizat. Mai avem două divizii, dar cele mai mari, divizia energie şi minerit. Divizia Minerit şi Energie, partea  tehnică. Sper să rămână fezabil 1 februarie“.

El a explicat şi de ce, chiar în timpul reorganizării TESA, l-a angajat pe Gheorghe Smărăndoiu. Spune că l-a impresionat cu ceea ce ştie despre domeniu. Mai mult, Ciurel a spus că în ianuarie va fi organizat concurs pentru trei posturi. „O să avem un concurs în cursul lunii ianuarie. Vreau un jurist şi doi economişti buni vorbitori de engleză“, a încheiat acesta.

Vizualizări: 157

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: