Ciurel, despre TESA: Nici General Motors nu are atâţia economişti

Directorul Laurenţiu Ciurel a terminat cu juriştii şi a început cu economiştii. Ciurel spune că a identificat în companie 570 de economişti şi nu crede că mai există altă firmă în lume cu atât de mulţi economişti. Ba mai mult, a spus că dacă găseşte cineva o companie cu atâţia economişti renunţă la „acţiune“. „Nici General Motors nu are atâţia economişti“, declară directorul companiei energetice. Laurenţiu Ciurel a menţionat că în urma reorganizării TESA, circa 600 de persoane trebuie să meargă în producţie.

Preţul scăzut la energiei şi costurile mari de producţie din cadrul CE Oltenia aduc compania în situaţia de a face restructurări şi reduceri pentru a putea supravieţui. Este evident că jumătate din personalul TESA va fi dat afară, dar întâi trec prin cariere. „Din TESA, planul nostru este undeva între 570 şi 600, să-i mutăm în zona productivă. Intenţia noastră este să mutăm cât mai multă lume în zona direct productivă. Eu vă spun că nu în România, nu în Europa, în lume, dacă îmi găsiţi o firmă la ora asta cu 570 de economişti eu renunţ la acţiunea asta. La ora asta 570 de economişti sunt în Complexul Oltenia, nu se poate, efectiv nu se mai poate merge aşa. 570 de economişti n-are General Motors“, a declarat Laurenţiu Ciurel. El a mai spus că are deja 20 de cereri de economişti care deja vor să treacă pe alte posturi de la laboratorul chimic, culegători de probe, etc.

Cine nu e de acord, pleacă

Directorul mai spune că cine nu va semna trecerea pe un alt post va pleca. „Nu ne-am propus în niciun caz lucrul acesta. Este posibil, cum a fost de exemplu cu salariile, ca unele persoane să nu fie de acord cu ce li se oferă şi să nu semneze contractul colectiv de muncă. Fără contract colectiv de muncă asta este urmarea“, a declarat Laurenţiu Ciurel. Directorul general executiv al CE Oltenia consideră că în acest moment, fiecare sucursală are propriile reguli şi propriul management, ceea ce nu este în regulă: „Avantajul nu va fi decât că vom fluidiza actul de conducere şi vom centraliza actul de conducere. De ce trebuie să ai în fiecare sucursală activitate comercială, activitate resurse-umane, avem o singură firmă, un singur management, nu cinci feluri de management, nu cinci feluri de achiziţii, nu cinci feluri de coordonare“.

Vizualizări: 196

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: