Concurenţă acerbă pe posturile de registratori la spital

Posturile de registratori medicali din cadrul Spitalului Judeţean de Urgență Târgu Jiu au fost scoase la concurs. De marţi au început și înscrierile pentru cei care doresc să lucreze în unitatea spitalicească. Este vorba de 18 posturi de registratori medicali pentru majoritatea secțiilor. Chiar și cu acest număr tot nu se acoperă nevoie unității medicale astfel încât un registrator va răspunde practice de două sau trei secții.

 
Spitalul Judeţean de Urgență caută 18 registratori care să introducă electronic datele pacienţilor în calculator. Pentru cele 18 posturi, conducerea spitalului șe așteaptă la un număr de până la 300 de candidaţi.  Munca registratorilor era făcută până acum de asistenții medicali, lucru care le ocupa din timpul pe care trebuia să-l dedice pacientului. Concursul este programat în perioada 20-23 septembrie. ”La solicitarea medicilor șefi din tot spitalul, s-au scos un număr de 18 posturi de registrator medical care vor fi împărţiţi câte unul pe două sau trei secții astfel încât să acopere tot necesarul pe care îl avem la nivelul spitalului. Concursul va fi organizat în data de 20 septembrie, proba scrisă, și 23 septembrie interviul”, a spus Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu.

Conducerea spitalului se așteaptă la o concurență acerbă având în vedere experienţa anterioară când pe un singur post s-au înscris 40 de persoane. Din acest motiv, examenul nu se va desfășura în spital. ”Aceste posture, probabil va trebui să închiriem o sală să derulăm concursul, altundeva decât spitalul judeţean dat fiind că probabilitatea de a avea un număr mare de candidaţi este mare. Ca estimare n-aș putea să spun ceva exact dar având o experienţă asemănătoare, există probabilitatea să fie două, trei sute de participanţi”, a spus Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu. Registratorii îşi vor intra în activitate la Spitalul Judeţean începând cu 1 octombrie.

Vizualizări: 634

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: