Concurs pentru o nouă conducere la Minprest

Societatea Minprest Serv Rovinari va organiza prin intermediul unei firme private un concurs pentru a selecta noii administratori ai societăţii, dar şi un nou director general. Anunţul a fost postat pe pagina oficială a societăţii, iar cei interesaţi să ocupe una dintre cele cinci poziţii de membru în cadrul Consiliului de Administraţie (CA) sau postul de director general pot depune candidaturile până cel târziu 5 martie.

În prezent, societatea Minprest Serv Rovinari, al cărui acţionar majoritar este CE Oltenia, este condusă de Gabriel Giorgi. Contractul de mandat expiră la 25 februarie, însă la ultima şedinţă a Consiliului de Administraţie a fost luată decizia prelungirii mandatului până la numirea noului director general. Giorgi spune că îşi va depune candidatura. „O să îmi depun dosarul pentru a continua ca director general dacă o să fiu ales de către Comitetul de Nominalizare şi Remunerare din cadrul Consiliului de Administraţie, asistat de către firma de recrutare. Întrunesc condiţiile. De când sunt eu în Minprest, societatea a încheiat fiecare an pe profit. În 2012 a fost firma pe pierdere şi am adus-o pe profit, în 2013 şi 2014 am terminat cu 1,4 milioane profit”, a declarat Gabriel Giorgi. Actualul director al societăţii Minprest are un salariu brut de 8.349 lei.

Societatea Minprest Serv Rovinari nu a încheiat încă un contract cu o firmă de recrutare. Directorul Giorgi spune că au fost invitate mai multe firme să participe şi în următoarea perioadă se va face selecţia. „Minprest a stabilit un buget de maxim 10.000 lei în care sunt introduse şi cheltuielile cu publicitatea. Firmele care consideră că se încadrează în bugetul respectiv sunt aşteptate la sediul unităţii să-şi depună ofertele”, a precizat Gabriel Giorgi. De selecţia firmei de recrutare se va ocupa Comitetul de Nominalizare şi Remunerare format din: Ion Surdu, Ion Răuţ şi Cornel Bebe Irod dar şi de un jurist al societăţii şi o persoană de la serviciul comercial.

Vizualizări: 157

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: