Control la Unitatea de Primiri Urgenţe Târgu Jiu

O comisie formată din reprezentanți ai Direcției de Sănătate Publică (DSP) Buzău se află în prezent la Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) Târgu Jiu pentru a verifica toate documentele financiar-contabile din 2011, dar și aparatura existentă în unitate. Comisia va fi prezentă în Gorj până joi, directorul general al spitalului județean, Vasile Stănculete, declarând că nu se așteaptă la deficienţe majore pentru că activitatea de la UPU merge foarte bine. Între timp, o comisie a DSP Gorj se află în control la UPU Ialomița. Aceste controale au fost comandate de ministrul secretar de stat Raed Arafat pentru a vedea cum merge activitatea în unitățile de primiri urgențe din țară.

Ministerul Sănătății a demarat o amplă acțiune de auditare și control la nivel național la toate unitățile de primiri urgențe din țară. În Gorj, o comisie a Direcției de Sănătate Publică Buzău a început controlul încă de luni, fiind verificate toate actele financiar-contabile din 2011, aparatură existentă dar și activitatea de la UPU Târgu Jiu. ”Avem un control de la DSP Buzău  care verifică actele financiare, aparatura și activitatea de la UPU. Vor face aceste verificări până joi după care vor întocmi un raport pe care îl vor prezenta Ministerului Sănătății. Noi suntem în regulă pe planul acesta, nu ne așteptăm la deficiențe majore ci la re-corectări”, a declarat Vasile Stănculete.

DSP Gorj în control la UPU Ialomiţa

În tot acest timp, Direcția de Sănătate Publică Gorj, în frunte cu directorul Marius Boeriu, se află în control la UPU Ialomița. Stănculete a precizat că în comisia de verificări sunt patru persoane care le pot da chiar și indicații cu privire la activitatea de la UPU. ”Nici noi nu suntem perfecți și e normal să ne mai dea și indicații. Noi avem la UPU cinci medici și 70 de angajați și am fost tot timpul cu ochii pe această unitate”, a adăugat Vasile Stănculete.

CONCLUZII

Potrivit secretarului de stat, Raed Arafat, concluziile rapoartelor de control vor fi analizate de către Comisia de Urgenţă a Ministerului Sănătății şi vor sta la baza măsurilor şi a deciziilor care se vor lua pentru dezvoltarea acestui sector în următorii doi ani. De asemenea, în baza datelor obţinute, a nivelului de activitate şi a categoriei din care fac parte, se vor stabili şi criteriile standardizate de alocare a fondurilor pentru astfel de unităţi.

Vizualizări: 149

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: