Deficit de personal la AJOFM Gorj

Numărul de şomeri din judeţul Gorj a crescut considerabil în ultimii ani, fapt care îngreunează munca funcţionarilor Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM). În prezent, Agenţia are în jur de 35 de angajaţi la un număr de aproximativ 12.000 de şomeri cât are judeţul.

Directorul AJOFM Gorj spune că numărul de personal s-a înjumătăţit în condiţiile în care atribuţiile instituţiei au crescut. „Ideea este de a face faţă la cât mai multe servicii cu acelaşi număr de personal. Dacă în urmă cu ceva timp era în jur de 70 de angajaţi, în momentul de faţă am ajuns să prestăm aceleaşi servicii cu un număr de personal înjumătăţit”, a declarat Romeo Chiriac. Pe lângă atribuţiile specifice fişei postului, angajaţii AJOFM trebuie să lucreze şi la proiecte, întrucât instituţia nu are personal care să se ocupe de întocmirea acestora. „La nivelul Agenţiei ne-ar mai trebui personal pentru a asigura acele servicii de calitate şi la standarde europene pentru că dacă ne uităm la instituţiile din statele Uniunii Europene fiecare funcţionar are atribuţii stricte: o persoană se ocupă de perfecţionare, iar alta de proiecte. Datorită numărului nostru mic de funcţionari trebuie să facem faţă la cât mai multe servicii şi activităţi pe care le oferim gratuit tuturor celor aflaţi în baza noastră de date”, a mai precizat directorul AJOFM Gorj.

Vizualizări: 131

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: