Facturile Aparegio, plătite on line

Abonaţii Aparegio pot accesa, începând din această lună, platforma on line a societăţii. În perioada 26-29 a fiecărei luni, clienţii care primesc facturi individuale pot utiliza portalul www.aparegio.ro pentru a transmite indexul, a efectua plăţi sau a transmite sesizări avarii şi sugestii. Pentru a deschide un cont de utilizator, abonaţii trebuie să introducă o adresa de e-mail şi o parolă. De asemenea, pentru a transmite indexul este nevoie de codul de client şi de numărul contractului. Valoarea licenţei şi a implementării platformei-portal a fost de 2.800 de euro.

Reprezentanţii Aparegio spun că regularizarea contoarelor se va face trimestrial, indecşii fiind verificaţi de angajaţii instituţiei întrucât există posibilitatea să se suprapună. Pe platforma online se vor mai regăsi informaţii despre facturi neplătite şi istoric consum. „Pentru a nu ne suprapune cu oamenii noştri care merg pe teren şi citesc indecşi cu ceea ce se transmite din partea clienţilor, am definit o perioadă în care se pot transmite indecşi, perioadă care se poate găsi pe site, 26-29 ale fiecărei luni. După ce transmit aceşti indecşi putem să trimitem şi noi oamenii în teren să poată citi contoarele pentru că există posibilitatea să se suprapună”, a declarat Tiberiu Albu, directorul comercial Aparegio.
Pe platforma online se vor mai regăsi informaţii despre facturi neplătite şi istoric consum. De asemenea, se vor putea transmite sesizări avarii şi sugestii. „Pentru bunul mers al lucrurilor şi pentru a putea fi curent cu cerinţele şi eventual cu înjurăturile celorlalţi am creat un contact on line în care clientul respectiv poate să transfere cerinţe, avarii, sesizări, sugestii în mod direct”, a mai precizat Albu. Potrivit reprezentanţilor Aparegio, societăţile comerciale şi instituţiile publice îşi vor putea plăti facturile on line începând cu luna martie, după ce vor fi efectuate anumite teste ale platformei. „Începând de la sfârşitul acestei luni platforma on line va putea fi folosită de persoane fizice, toţi cei care au un cont şi o parolă de la noi o vor putea folosi. Nu stăm de vorbă cu asociaţiile care atâta vreme cât îşi doresc să aibă factură pe fiecare scară nu poate fi definit ca şi client. Va avea un singur cont client şi un singur contract. Probabil, de luna viitoare, după ce vom mai face nişte teste vor intra şi societăţile comerciale care au definit codul de client şi contract, precum şi instituţiile publice. Cu asociaţiile de proprietari am vrea să avem o relaţie directă pentru că sunt foarte multe probleme acolo, diferenţe de citire contor”, spune Tiberiu Albu.

Vizualizări: 365

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: