Gorjenii au încheiat contracte pe care nu le pot onora

Ofertele îmbietoare la telefonia mobilă din preajma sărbătorilor, la care unii gorjeni s-au înghesuit, nu mai sunt pe placul lor. Oamenii îşi dau seama abia acum, când trebuie să plătească abonamentele că nu au bani şi încearcă să rezilieze contractele. Pentru asta fac sesizări săptămânal la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Gorj.

Un abonament la un preţ mai mic sau un telefon primit bonus la un abonament mai mare, sunt numai câteva exemple de oferte de care au putut beneficia gorjenii. Au încheiat un contract şi nu îl mai pot onora şi vor rezilierea contractului. Pot face acest lucru, însă numai dacă plătesc despăgubiri furnizorului. Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Gorj se confruntă în această perioadă cu o avalanşă de plângeri din partea gorjenilor pe aceste considerente. “Avem un număr mare de reclamaţii din partea consumatorilor care doresc să rezilieze contracte de telefonie mobilă, fixă sau internet. Ei nu pot rămâne captivi într-un asemenea contract, pe care l-au semnat poate pentru o perioadă de doi ani, dar în acelaşi timp beneficiind de anumite facilităţi sau promoţii trebuie să ştie că vor plăti bunurile pentru serviciile care le-au fost acordate. Trebuie să fie atenţi să nu semneze un contract pentru plăţi pentru care nu sunt pregătiţi”, a spus Mihaela Răducan, şefa Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Gorj.  

La Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor ajung săptămânal cel puţin 15 astfel de sesizări.

Vizualizări: 156

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: