Noul sediu al Spitalului Judeţean, inaugurat luna viitoare

Noul sediu administrativ al Spitalului Judeţean Gorj va fi inaugurat la începutul lunii februarie. Clădirea cuprinde 20 de birouri şi este construită lângă actualul sediu al spitalului. Investiţia se ridică la aproximativ două milioane de lei şi este suportată de către Consiliul Judeţean. Reprezentanţii Consiliului Judeţean speră ca, odată cu darea în folosinţă a noului spaţiu, să se evite aglomeraţia de pe holurile spitalului.

Noul sediu administrativ al Spitalului Judeţean Târgu Jiu este finalizat, însă în momentul de faţă se derulează procedura de achiziţie a mobilierului. Noua clădire va cuprinde 20 de birouri şi este construită lângă actualul sediu al spitalului. Investiţia este suportată de către Consiliul Judeţean şi se ridică la aproximativ două milioane de lei. „Pentru buna funcţionare a activităţii administrative din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, de pe strada Progresului, s-a impus amenajarea unui nou spaţiu în care să-şi desfăşoare activitatea întregul personal administrativ. Noul sediul este format din minim 20 de birouri, sală şedinţe, grupuri sanitare. Prin darea în folosinţă a acestui sediu administrativ sperăm să se evite aglomeraţia de pe holurile spitalului”, a declarat Cosmin Popescu, preşedintele Consiliului Judeţean.
Potrivit hotărârii Consiliului Judeţean aprobate în vară, în spaţiile în care şi-a desfăşurat activitatea personalul administrativ din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este spitalizare de zi. Amenajarea spaţiilor administrative s-a realizat prin extinderea, pe verticală, a construcţiei cu regim de înălţime P, aflată în partea de est a clădirii spitalului. Managerul Spitalului Judeţean Târgu Jiu se declară mulţumit de noul sediul administrativ. „A fost calculat exact pe necesarul existent în acest moment în spital plus o sală de conferinţe, o sală de şedinţe în care să putem să ne întâlnim, pentru că activitatea este una foarte intensă, astfel încât toate comitetele directoare, consiliile medicale, să aibă un spaţiu adecvat unde să se poată întâlni. În actualele birouri vom extinde activitatea Policlinicii, vor fi spaţii administrative, probabil vom aduce arhivele de la diversele sectoare medicale cu care noi lucrăm”, a spus Tiberiu Tătaru, managerul spitalului.

Vizualizări: 2,245

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: