Nu se mai fac angajări la Spitalul Judeţean. De ce!

Comitetul Director al Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu a suspendat organizarea concursurilor de orice natură în cadrul unității medicale. Motivul? Spitalul nu dispune deocamdată de finanțare întrucât nu a fost semnat contractul cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Gorj.

Decizie importantă la nivelul Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu. Comitetul Director a decis suspendarea tuturor angajărilor în unitatea medicală până ce nu va fi aprobat bugetul unității. „Se aprobă suspendarea procedurilor legale demarate sau care se vor demara pentru ocuparea posturilor vacante existente, până la încheierea contractului de furnizare servicii medicale cu CJAS Gorj”, se arată în hotărârea Comitetului Director.

„Nu ştim pe ce buget ne bazăm”

Managerul Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu, Tiberiu Tătaru, a menționat că nu mai pot fi făcute angajări, cel puțin până nu se aprobă bugetul. „Comitetul Director al Spitalului Județean a luat această decizie pentru că noi nu am semnat încă contractul cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Gorj și, în aceste condiții noi, nu știm pe ce buget ne bazăm. Sigur că dacă bugetul va fi mai mic ca în anii trecuți, nu vom mai organiza alte concursuri”, a spus Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Județean.

Unitatea medicală scosese la concurs trei posturi de asistent medical la Compartimentul de Recuperare Medicală Neurologică din cadrul secției Neurologie. Cert este că la Gorj, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate a primit bugetul pe care urmează să-l distribuie către furnizorii de servicii medicale. Potrivit CJAS Gorj, toate spitalele au primit suma de 1.220 de miliarde lei vechi.

Vizualizări: 299

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: