Polovragi, în rândul celor mai frumoase sate din Europa

Comuna Polovragi va fi promovată peste hotare, după ce a fost inclusă în rândul celor mai frumoase sate din Europa. La începutul săptămânii, edilul local s-a întors din Italia unde a semnat un parteneriat în acest sens. În urma acordului încheiat cu Asociaţia „Cele mai frumoase sate din Europa”, urmează să vină la Polovragi, la sărbătoarea de Sf. Ilie, delegaţii de italieni şi francezi, alături de reprezentanţii Ministerului Turismului. Primarul Ştefan Făsuescu intenţionează să-şi promoveze localitatea şi printr-un brand „Dulceaţa de căpşune Polovragi”.

Polovragi este singura comună din Gorj care face parte din Asociaţia „Cele mai frumoase sate din România”. În urmă cu câteva zile, primarul Ştefan Făsuescu s-a întors din Italia, unde a semnat un parteneriat cu Asociaţia „Cele mai frumoase sate din Europa” în vederea promovării localităţii sale peste hotare. „Am semnat un parteneriat cu Asociaţia „Cele mai frumoase sate din Europa”, în cadrul Forumului desfăşurat la Roma în perioada 11-15 aprilie. În urma parteneriatului vor veni la Polovragi, de Sf. Ilie, delegaţii de francezi şi italieni. Aşteptăm atunci şi pe doamna ministru al Turismului. Vor exista corturi cu pliante de promovare a localităţii. De asemenea, vom merge şi noi la mai multe festivaluri din ţară şi de peste hotare”, a declarat Ştefan Făsuescu, primarul comunei Polovragi.

Făsuescu a mai precizat că se fac demersuri pentru a fi incluse încă două comune din Gorj în Asociaţia „Cele mai frumoase sate din România”. Este vorba despre Baia de Fier şi Peştişani. „Pentru a face parte din asociaţie trebuie să îndeplineşti anumite condiţii, precum: să ai potenţial turistic, ansamblu folcloric, obiceiuri, meşteri populari, să participi la expoziţii cu produse artizanale etc. În momentul de faţă, se depun documentaţiile şi se află în faza de avizare ca să intre în Asociaţia „Cele mai frumoase sate din România”, încă două comune din Gorj: Baia de Fier şi Peştişani”, a mai precizat Ştefan Făsuescu.

BRAND

Primarul comunei Polovragi intenţionează să-şi promoveze localitatea printr-un brand „Dulceaţa de căpşune Polovragi”. „Facem demersuri pentru a ne face un brand „Dulceaţa de căpşune Polovragi”, aşa cum există pe piaţă „Magiunul de Topoloveni”. Ne-am gândit la acest brand pentru că din cei 2901 locuitori ai comunei, 70% se ocupă de cultivarea căpşunelor”, a mai precizat Ştefan Făsuescu.

Vizualizări: 181

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: