Selecţie pentru o nouă conducere la Parcului Industrial Bumbeşti Jiu

O nouă conducere a Parcului Industrial Bumbeşti Jiu va fi desemnată spre sfârşitul lunii martie. Persoanele care aspiră la funcţia de director sau doresc să facă parte din Consiliul de Administraţie au la dispoziţie mai bine de trei săptămâni pentru a-şi depune dosarele la Consiliul Judeţean. În noul Consiliu de Administraţie se vor regăsi trei membri din rândul angajaţilor Consiliului Judeţean, nu doar unul cât există în actuala structură de conducere.

Noul Consiliu de Administraţie al Parcului Industrial Bumbeşti Jiu va fi format din cinci membri, nu din trei ca în momentul de faţă. Directorul Cristian Toader Pasti speră ca activitatea să fie mult mai bună odată cu mărirea numărului de reprezentanţi ai Consiliului Judeţean. „Atât eu, cât şi Consiliul de Administraţie suntem interimari întrucât mandatele ne-au expirat în luna iunie a anului trecut, la vremea respectivă fiind prelungite până la organizarea concursurilor. În urma unei Ordonanţe de Guvern, structura Consiliului de Administraţie s-a modificat. Până acum eram trei membri - director, un angajat al Parcului Industrial şi un reprezentant al Consiliului Judeţean. În noul Consiliu de Administraţie vor fi cinci membri, dintre care trei vor fi din rândul angajaţilor Consiliului Judeţean. Probabil, atunci lucrurile se vor rezolva mult mai uşor. Directorul va fi ales dintre cei cinci membri ai Consiliului de Administraţie, iar după aceea vor avea loc interviurile”, a declarat Cristian Toader Pasti, directorul Parcului Industrial Bumbeşti.

În calitate de autoritate tutelară a Parcului Industrial, Consiliul Judeţean Gorj a publicat deja anunţul de selecţie prealabilă a candidaţilor care vor face parte din Consiliul de Administraţie. „Funcţiile pentru care se organizează selecţia sunt: trei funcţii de membru persoană fizică, cu experienţă în activitatea de administrare/management al unor întreprinderi publice profitabile sau al unor societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al SC „Parc Industrial Gorj” SA şi două funcţii de membru, funcţionar public sau altă categorie de personal din cadrul autorităţii publice tutelare - Consiliul Judeţean, ori al altor autorităţi/instituţii publice. Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească persoanele interesate sunt afişate pe site-ul Consiliului Judeţean”, a declarat Oana Paloş, purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean Gorj. Dosarele se pot depune la Biroul Resurse Umane în termen de 30 de zile de la data publicării anunţului, respectiv până pe 9 martie.            

Vizualizări: 137

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: