Serviciul deranjamente al CEZ, sesizat și fără operatorul uman

Furnizorul de energie electrică din Oltenia, CEZ Vânzare, a anunţat miercuri că a pus la dispoziţie non stop un serviciu de deranjamente pentru anunţarea simplă şi rapidă a deficienţelor în alimentarea cu energie electrică. Doleanțe pot fi transmise prin apăsarea unor taste și în cazul în care operatorii umani sunt prinși în alte convorbiri.

Doar cu codul locului de consum şi un număr de telefon valid, după aproximativ 20 de secunde de la iniţierea apelului se poate transmite sesizarea la numărul de telefon 0251-929, fără a mai intra în contact cu un operator uman.

După 20 de secunde de aşteptare, în cazul în care toţi operatorii sunt angajaţi în alte convorbiri telefonice, după mesajul specific, se selectează 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa de tensiune în toată zona.

Codul locului de consum începe cu cifrele „005” şi este format din 10 cifre. Acesta poate fi regăsit pe factura de energie electrică pe prima pagina a facturii, în partea dreaptă, alături de datele de identificare (nume, adresa, date bancare) sau în prima frază de pe a doua pagină a facturii de energie electrică.

Vizualizări: 683

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: