Spaţiile comerciale de la stadion, condiţionate de brand

Pentru buna administrare a stadionului din Târgu Jiu proprietarul va trebui să închirieze o parte dintre spaţiile care nu vor avea destinaţii sportive. Primarul Marcel Romanescu a precizat că nu orice firmă va putea licita pentru aceste spaţii, ci numai anumite branduri, care să fie atractive şi pentru turişti.

De la începutul construcţiei stadionului s-a tot vorbit de ineresul pentru spaţiile comerciale din exteriorul acestuia, dar cei care sunt interesaţi vor fi surprinşi să constate că sunt foarte puţine. Zona din spate a stadionului, acolo unde se afla tribuna oficială, dar acum va fi tribuna a doua, include un hotel şi o clădire de birouri, deci nu e cazul unor spaţii de închiriat.

În partea dreaptă din faţa stadionului sunt amenjate sălile de conferinţe, iar central va fi accesul la vestiarele şi sălile cu destinaţie sportivă, săli de lucru pentru presă, vestiare arbitri şi observatori, cabinet medical, cabinet anti-doping, etc. La peluze sunt doar porți de acces și turnicheți și singurele spaţii care vor putea avea destinaţie comercială vor fi cele din față, în stânga stadionului, zona cu vedere la clădirea IPJ, acolo manifestându-i deja interesul pentru a închiria cei de la McDonald's. „În afară de McDonalds nu sunt alte societăţi care au anunţat că vor să închirieze spaţii comerciale la stadion. Va fi o licitaţie foarte transparentă, pentru că nu ne putem permite altfel de atribuiri sau să încerci să fentezi legea, mai ales când vorbim de un nou obiectiv. Dar oficial nu am primit nimic scris în privinţa spaţiilor de închiriat, şi nici nu ar putea depune decât o intenţie, pe care nu o putem lua în considerare acum, pentru că mai este un termen de finalizare a lucrărilor şi de preluare a stadionului. De la acel moment vom putea discuta de o strategie a noastră în privinţa modului în care administrăm aceste spaţii comerciale. Este clar că spaţiile cu expunere spre bulevard au cea mai mare atractivitate şi probabil că acolo bătaia va fi foarte mare. McDonald's şi-a exprimat dorinţa de a închiria şi păstrează permanent legătura cu noi. Dar au spus foarte clar că nu doresc să ia gratuit sau prin orice altă formă spaţiul, ci doar pintr-o licitaţie.  Cine va oferi mai mult  va câştiga şi ei sunt interesaţi de o astfel de licitaţie care va fi extrem de transparentă”, a precizat primarul Marcel Romanescu, care vrea ca stadionul să fie administrat cât mai bine pentru că întreţinerea este costisitoare: „Noi suntem interesaţi să fie o licitaţie, pentru că ne interesează fiecare leu pe care îl putem câştiga din închirierea acestor spaţii, mai ales că întreţinerea stadionului este destul de costisitoare şi va fi greu dacă nu găsim surse alternative de a acoperi acele costuri”.

Nu orice firmă va putea însă licita pentru aceste spaţii comerciale, edilul precizând că va fi o cerinţă de brand, impusă prin caietul de sarcini, pentru a aduce la stadion firme atractive pentru târgujieni, dar mai ales pentru turişti: „Spaţiile de la stadion vor fi scoase la licitaţie pentru activităţi diverse, nu le putem da o anumită destinaţie noi, dar cred că în caietul de sarcini trebuie să impunem să fie un brand, pentru că nu poţi să vii cu orice magazin în centrul Municipiului Târgu Jiu. Va fi o expunere foarte bună şi mă gândesc la branduri care să ne facă cinste, pentru că nu putem aduce în stadion magazine second hand, că sunt destule în Târgu Jiu, Mă gândesc să fie branduri care să fie atractive şi pentru locuitorii municipiului, dar şi pentru turiştii care vor veni în Târgu Jiu”.

Pe lângă spaţiile de la parterul stadionului mai sunt prevăzute spaţii cu destinaţie de restaurant la etajele superioare, care să fie folosite de ocupanții lojelor oficiale în timpul meciurilor. Nu este încă stabilit dacă se vor închiria şi aceste spaţii, pentru că acolo intrarea se face mai greu având şi acces la interiorul stadionului.

Vizualizări: 1,804

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: