Afacere ratată din cauza unei taxe considerate prea mari

 O firmă de publicitate care dorea să intre pe piaţa din Târgu Jiu s-ar putea să renunţe la afacere din cauza condiţiilor financiare impuse de municipalitate. Compania News Outdoor România, parte a corporaţiei internaţionale cu acelaşi nume, şi-a trimis un reprezentant la Târgu Jiu pentru a convinge autorităţile locale să intre într-un parteneriat public privat. Firma respectivă se angajase că va vira către bugetul local aproape jumătate din încasările pe care urma să le facă în oraş. Consilierii locali au pus însă o condiţie pe care reprezentantul firmei amintite, Jeni Andre, a găsit-o inacceptabilă, şi anume ca bugetul local să încaseze lunar câte 240 de euro, indiferent dacă există sau nu clienţi care să îşi facă reclamă pe panourile companiei. "Noi investim o sumă foarte mare, 25.000 euro, care se va amortiza în câţiva ani. Noi propuneam un euro pentru metrul pătrat pe locaţie pentru când nu aveam client pe panourile respective. Când există client dăm 40% din venituri şi taxa de 3% de publicitate. Suma de 250 de euro e o sumă foarte mare pentru că atunci când nu încasăm nimic noi trebuie să plătim 6300 de lei fără să avem clienţi. De asta noi propuneam un euro, nu 250 de euro", a menţionat Jeni Andre. Reprezentanta News Outdoor România a părăsit sala de şedinţe în care consilierii locali discutau solicitarea sa, lăsând să se înţeleagă faptul că firma de publicitate nu va mai investi la Târgu Jiu. Valoare investiţiilor preconizată la 25.000 de euro urma să asigure un anumit număr de panouri publicitare în oraş, compania lăudându-se că are peste 3500 de asemenea panouri în marile oraşe din ţară.


Vizualizări: 97

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: