Banii cheltuiţi pe rechizite de proastă calitate pot fi recuperaţi

Gorjenii îşi pot recupera banii cheltuiţi pe uniforme şi rechizite şcolare  de proastă calitate. Oamenii pot depune sesizări şi reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor chiar şi după 2-3 săptămâni de la folosirea rechizitelor şcolare, cu condiţia să păstreze bonul pentru a se putea identifica mai uşor vânzătorul. Până la sfârşitul acestei luni, inspectorii Protecţiei Consumatorilor  Gorj vor efectua o serie de verificări la societăţile care comercializează uniforme şi rechizite şcolare.

Mihaela Răducan, inspector şef al OJPC Gorj a declarat că se aşteaptă la multe reclamaţii: „Ne aşteptăm la reclamaţii la 2-3 săptămâni după începerea şcolii. În anii trecuţi au existat cazuri în care ghiozdanele s-au rupt după câteva folosiri, iar uniformele s-au decolorat la doar 2-3 spălări”.

„Consumatorii nemulţumiţi de calitatea produselor achiziţionate pot depune reclamaţii scrise la sediul OJPC din Prefectura Gorj, în fiecare zi, între orele 9-17 sau pot ne pot sesiza la numărul de telefon 0253-212521”, a spus Răducan.

Vizualizări: 116

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: