Călinoiu s-a făcut băiat deştept! Ştie să trucheze licitaţii!

Două miliarde de lei vechi este suma alocata de Consiliul Judeţean Gorj pentru a-şi face publicitate în presa locală şi regională. Suma este de zece ori mai mare decât anul trecut, semn că se pregătesc viitoarele alegeri pe bani publici. Asta nu ar fi singura problema, ci procedura de atribuire a publicităţii, gândită astfel încât să poată participa doar o anumita parte a presei, agreată de Ion Călinoiu.

Ofertele de participare la licitaţie au avut ca termen de depunere ziua de astăzi, ora 12. Interesantă este procedura de licitaţie, care elimină concurenţa ce ar fi fost normală între ziarele, televiziunile şi radiourile locale. Consiliul Judeţean a impus astfel ca trei cotidiene locale să depună o ofertă comună, la fel trei televiziuni sau trei radiouri. Cum pe piaţă există cinci cotidiene, în mod firesc trei dintre ele au depus o ofertă, iar un al doilea pachet nu s-a mai putut face, din cauză că pe margine au rămas doar două cotidiene.

La fel s-a procedat şi în cazul televiziunilor. În Gorj sunt cinci televiziuni locale care îndeplinesc criteriul ariei de acoperire. Evident, trei dintre ele au format un grup, iar celelalte două erau ieri în încercarea de a forma un pachet alternativ. La radiouri locale a fost mai simplu, deoarece nu există decât trei posturi locale.

Nu sunt singurii bani alocaţi de Consiliul Judeţean Gorj pentru imagine. Încă şase miliarde de lei vechi au fost daţi pentru promovarea programului "Redescoperă Gorjul".

Vizualizări: 91

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: