Cât costă administrarea afacerilor Succes?

Tribunalul Gorj a stabilit onorariul pe care cel mai mare angajator privat din judeţ va trebui să îl achite lunar către firmele care administrează afacerile sale, după intrarea în insolvenţă. „Confirmă administratorul judiciar CITR FILIALA BUCUREŞTI în consorţiu cu SIOMAX SPRL cu un onorariu fix de 15.000 eur + TVA/lunar pe toată durata perioadei de observaţie, 20.000 eur+TVA, plătibil din averea debitoarei ulterior confirmării planului, în cazul aprobării şi confirmării unui plan de reorganizare, până la data de 31 decembrie 2015, plan care să asigure recuperarea integrală atât a creanţelor garantate cât şi a celor chirografare, precum şi un onorariu variabil de 8% + TVA pentru primul an de la data aprobării raportului de evaluare în cazul vânzărilor de active; 6%+TVA pentru al doilea an de la data aprobării raportului de evaluare în cazul vânzărilor de active; 4%+TVA pentru al treilea an de la data aprobării raportului de evaluare în cazul vânzărilor de active; 1%+TVA în cazul preluării în contul creanţei de către creditorul garantat sau în cazul în care oferta acceptată provine sau este rezultatul unei intermedieri a unuia din membrii grupului creditorului garantat; 4%+TVA din sumele distribuite creditorilor pe durata reorganizării şi rezultatele din vânzări de active altele decât non core, recuperări de creanţe, anulări, alte acţiuni în proceduri întreprinse în vederea maximizării distribuirilor către creditorii debitoarei; 1%+TVA în cazul preluării în contul creanţei de către creditorul garantat sau în cazul în care oferta acceptată provine sau este rezultatul unei intermedieri a unuia dintre membrii grupului creditorului garantat”, se arată în decizia instanţei, următorul termen fiind stabilit pentru începutul lunii septembrie.

Vizualizări: 141

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: