Cât costă minutul de publicitate

Cu zece mii de euro, Gigi Becali şi-a făcut ieri publicitate ore în şir pe aproape toate posturile de ştiri naţionale, dar minute bune şi pe celelalte. Dacă facem un calcul, Becali s-a promovat în precampanie electorală cu câţiva euro pe minut. Poate nici atât. Asta în condiţiile în care minutul de publicitate pe posturile centrale ajunge şi la 2.000 de euro, în funcţie de audienţă, dar oricum are o medie de câteva sute de euro.

Sigur, recordul absolut a fost bătut de Dan Diaconescu şi DJ Remus, cei doi protagonişti ai unei privatizări ratate. În acest caz, publicitatea pentru Dan Diaconescu nu cred că a depăşit un cent pe minutul de prime-time, iar reprezentatul Ministerului Economiei s-a făcut de râs pe degeaba.

Gigi Becali a dat ieri o casă unei familii din Văgiuleşti. Nu-l putem critica pentru asta, pentru că nouă suflete vor avea acum un acoperiş deasupra capului. Din păcate, „creştinul” Gigi Becali ne-a obişnuit să facă gesturi caritabile numai atunci când este televizat. Un adevărat creştin face asta fără să-l ştie nimeni.

Vizualizări: 181

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Editorial:

Citește și: