Direcţia Agricolă Gorj, fără angajaţi şi fără maşini

Procesul de reorganizare al Direcţiei Agricole este pe ultima sută de metri. Această reorganizare a redus la jumătate numărul angajaţilor şi dus la pierderea a trei maşini de serviciu. Activitatea instituţiei se va desfăşura anevoios în condiţiile în care Direcţia Agricolă Gorj nu are salariaţi în teritoriu.

Aproximativ jumătate dintre angajaţii Direcţiei Agricole Gorj au fost redistribuiţi. „În urma reorganizării Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi Direcţia pentru Agricultură Gorj a intrat într-un astfel de proces. Nu pleacă nici un salariat, dar sunt redistribuiţi. Din totalul de 25 de salariaţi, cât avea Direcţia pentru Agricultură Gorj, 6 salariaţi au plecat aferenţi Unităţii Fitosanitare Gorj, s-au desprins din structura unităţii noastre, noua denumire fiind Oficiul Judeţean Fitosanitar Gorj. La acest Oficiu este şi un post vacant, postul rămas liber prin venirea mea aici”, a declarat Dan Tănăsescu, directorul Direcţiei Agricole Gorj.

Funcţionarea, pusă în pericol

Pe lângă aceştia, mai mulţi inspectori îşi vor desfăşura activitatea în cadrul centrelor nou înfiinţate. „Săptămâna aceasta a venit dispoziţie şi pentru partea de inspecţii ca să se desprindă din cadrul Direcţiei. Avem format Compartimentul Judeţean de Inspecţii Verificare şi Control, alcătuit din 4 inspectori. În următoarele două zile vom încheia şi cu ei procesul de predare-primire, în sensul că vom preda camerele cu tot ce există mobilier. Ei vor rămâne tot aici cu noi pentru că avem foarte multe lucruri în comun. Vineri ne-a sosit şi hârtia prin care suntem anunţaţi că inspectorul de la carcase şi inspectorul de la zootehnie vor pleca la Oficiul de Însămânţări, la domnul Preda, la Bârseşti, acolo unde este Compartimentul Târgu Jiu al APIA Gorj. Mai avem un post pe zona montană fiind repartizat un inginer pe zona Gorjului”, a mai precizat Dan Tănăsescu. Activitatea Direcţiei Agricole Gorj se va desfăşura mult mai greu odată cu redistribuirea personalului. „La ora actuală mai avem 13 funcţionari publici. Era greu să ne desfăşurăm activitatea şi cu 25 de oameni, dar cu 13 este şi mai greu. Nu avem nici un salariat în teritoriu şi sunt foarte multe date de preluat de la primării. Din cele 4 maşini am rămas cu o maşină. O maşină am predat-o la Oficiul Fitosanitar; două maşini la cei patru inspectori de la inspecţii, ne vom descurca mai greu, sarcinile o să le preia cei 13 angajaţi. Vom face din nou fişele posturilor, iar atribuţiile celor redistribuiţi vor fi preluate de cei rămaşi în cadrul instituţiei”, a declarat Dan Tănăsescu. 

Vizualizări: 267

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: