Festivalul Berii e o afacere profitabilă pentru Primărie

Zeci de comercianţi au început încă de ieri să-şi instaleze corturile cu mici şi bere pe tronsonul din faţa Primăriei. Foarte multe firme au obţinut aprobarea autorităţilor pentru a-şi desfăşura activitatea de comerţ ambulant în această zonă cu prilejul Festivalului Berii. Comercianţii plătesc, zilnic, pentru spaţiu, câte 7 lei/mp. În condiţiile în care întreaga manifestare dedicată acestui eveniment este sponsorizată de o firmă de băuturi răcoritoare, autorităţile speră ca bugetul local să crească considerabil odată cu banii încasaţi de la comercianţi. Pentru Zilele Oraşului Primăria a scos din buget 2,5 miliarde de lei, iar de la comercianţi s-au încasat doar câteva sute de milioane. 
 Ramona Evulescu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Târgu Jiu ne-a declarat: „În aceste zile comercianţii vin să încheie contractele pentru toată perioada festivalului. În urma măsurătorilor se va stabili cât trebuie să plătească fiecare pentru spaţiul folosit. În acest an Primăria nu a cheltuit nimic pentru Festivalul Berii deoarece evenimentul a fost sponsorizat în totalitate de o firmă de băuturi răcoritoare. La Zilele Oraşului am încasat de la comercianţi peste 300 de milioane de lei.” Autorităţile speră ca de această dată încasările să le depăşească pe cele anterioare. Toţi banii încasaţi de la comercianţi vor intra în bugetul local fiind folosiţi la rectificări bugetare sau pentru a acoperi diverse cheltuieli. 
 Cu prilejul acestui festival târgujienii vor avea parte de concerte în aer liber susţinute, pe insuliţa de pe Jiu, de Andreea Bănică, Voltaj, Fără Zahăr, Zdob şi Zdub. Ultima zi a Festivalului Berii se va încheia cu un spectacol susţinut de Doina Gorjului în Piaţa Prefecturii. Va lipsi de această dată tradiţionalul foc de artificii care nu a fost trecut pe lista cheltuielilor efectuate de către sponsor.  


Vizualizări: 135

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: