Gorjenii, nemulţumiţi de produsele şi serviciile achiziţionate

Gorjenii sunt din ce în ce mai nemulţumiţi din cauza produselor şi serviciilor achiziţionate de la diferiţi agenţi economici. Lunar, foarte multe persoane se adresează Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor în speranţa că vor fi despăgubiţi sau că li se vor înlocui obiectele defecte. Numai luna trecută s-au înregistrat 14 sesizări din partea consumatorilor. Aspectele reclamate s-au referit la telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanţie, nerespectarea rezervărilor de călătorie, nerespectarea comenzilor pentru produse achiziţionate pe internet, contracte de telefonie mobilă şi servicii financiare. Ca urmare a cercetării reclamaţiilor au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor precum şi reparaţii fără costuri  pentru produsele constatate cu deficienţe. Pentru abaterile găsite, agenţii economici au fost sancţionaţi. În luna iulie, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au aplicat 68 de amenzi în valoare totală de peste 85.000 lei.

Vizualizări: 177

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: